SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Arianna Huffington w zarządzie Ubera, zajmie się jego wizerunkiem

Arianna Huffington, założycielka i szefowa serwisu Huffington Post weszła w skład zarządu firmy Uber. Zapewnia, że teksty na temat Ubera w Huffington Post będą tworzone bez jej udziału i firma nie będzie faworyzowana w serwisie. - Arianna wniesie do naszego zespołu emocjonalną inteligencję i pomoże w budowie wizerunku marki - zapewnia Travis Kalanick, CEO Ubera.

O nowym stanowisku Arianny Huffington poinformowano oficjalnie zarówno na blogu Huffington Post, jak i Ubera. Menedżerka wejdzie w skład zarządu Ubera, jednak nie podano szczegółowego zakresu jej obowiązków ani wysokości wynagrodzenia, które otrzyma.

W komunikacie Travis Kalanick, CEO Ubera podkreśla, że jemu samemu jako inżynierowi, a także pozostałym obecnym menedżerom w zarządzie trudno jest tworzyć ciekawe historie niezbędne do budowania odpowiedniego wizerunku marki. W tym zakresie Kalanick liczy na pomoc i wsparcie ze strony Huffington.

- Arianna wniesie do naszego zespołu charakterystyczną dla siebie emocjonalną inteligencję i pomoże w budowie wizerunku marki - zapewnia Kalanick. - Przyjaźnimy się od dawna i zawsze wierzyła w możliwy rynkowy sukces Ubera oraz naszą misję: uczynienie z komunikacji czegoś tak naturalnego jak płynąca woda.

W wywiadzie dla stacji CNN Huffington podkreśliła, że Uber nie tylko ułatwia ludziom podróżowanie i komunikację, ale przyczynił się także do zmniejszenia liczby pijanych kierowców za kierownicą oferując szybką i wygodną możliwość dojazdu w dowolne miejsce. Huffington zapowiada, że teraz w podobny sposób zamierza ograniczyć problem sennych i zmęczonych kierowców, którzy w wielu sytuacjach powinni skorzystać z taniego transportu Uberem niż kierować samodzielnie autem powodując zagrożenie na drodze.

Szefowa Huffington Post starała się też rozwiać wątpliwości dotyczące roli stworzonego przez nią serwisu w informowaniu o Uberze. Zapewniła, że firma nie będzie w żaden sposób faworyzowana, a od tej pory wszystkie materiały na temat Ubera będą poza kontrolą samej Huffington.

Dołącz do dyskusji: Arianna Huffington w zarządzie Ubera, zajmie się jego wizerunkiem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl