SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Piotr Kozłowski naczelnym Autoswiat.pl, Robert Rybicki na innym stanowisku

Od początku kwietnia redaktorem naczelnym serwisu Autswiat.pl (Ringier Axel Spriger Polska) będzie Piotr Kozłowski, wcześniej związany m.in. z Interią i Agorą. Poprzedni szef redakcji Robert Rybicki obejmie w serwisie funkcję menedżera ds. paid content i lead generation.

Piotr Kozłowski Piotr Kozłowski

- Bardzo cieszymy się, że Piotr dołączy do naszego zespołu i pokieruje redakcją AutoŚwiata, jego doświadczenie i wizja marki pozwolą nam na dalszy dynamiczny rozwój w obszarze online - podkreśla Martyna Majchrzak, dyrektorka serwisów wertykalnych w Ringier Axel Springer Polska.

Przez ostatni rok Piotr Kozłowski był redaktorem naczelnym działu motoryzacyjnego Interii, zastąpił go tam Sebastian Kościółek. Wcześniej przez siedem lat Kozłowski był związany z Moto.pl (Agora), m.in. jako redaktor, wydawca i szef działu Made in China.

Pracował także jako redaktor w dziale analiz „Gazety Wyborczej" (BiQdata.Wyborcza.pl) oraz jako analityk i reasercher w agencji OneMulti.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Z końcem ub.r. Ringier Axel Springer Polska zamknął drukowany tygodnik „Auto Świat”, zwolniono prawie wszystkich jego pracowników. - Już od kilku lat realizujemy strategię intensywnego wzrostu online. Teraz, po zmianach w obszarze drukowanym, te plany tylko wzmacniamy. Zachowujemy wysoką jakość, eksperckość, najlepsze poradnictwo motoryzacyjne i opisywanie światowych trendów. Jednocześnie poszerzamy tematykę i stawiamy na nowe formaty redakcyjne, m.in. formaty wideo - wylicza Martyna Majchrzak.

Robert Rybicki, dotychczasowy szef redakcji Autswiat.pl, obejmie w zespole serwisu nowe stanowisko - menedżera ds. paid content i lead generation. - Zmiana struktury umożliwi nam dynamiczny rozwój zarówno w obszarze redakcji, jak i biznesu. Robert Rybicki będzie rozwijał nowe linie przychodowe, kluczowe dla strategii marki, m.in. treści płatne, które dostępne są w pakiecie Onet Premium - zapowiada Majchrzak.

W styczniu br. Autoswiat.pl odwiedziło 5,76 mln internautów (co dało 19,4 proc. zasięgu), spędzając średnio po 6 minut i 9 sekund (według badania Mediapanel).

Dołącz do dyskusji: Piotr Kozłowski naczelnym Autoswiat.pl, Robert Rybicki na innym stanowisku

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
coś wiem
Zmiana na stanowisku naczelnego już dawno powinna nastąpić.
Brawo dla managerów za odwagę
Baty dla managerów że tak długo czekali

0 0
odpowiedź
User
kolega
Brawo Piotr! Powodzenia!
0 0
odpowiedź
User
ex pracownik
No i bardzo dobrze. Szkoda że tak późno.
0 0
odpowiedź