SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Awans i nowe osoby w LoveBrands Group

May Sałyga, dotychczas na stanowisku communications consultant, awansuje  na stanowisko head of digital, a do zespołu LoveBrands Digital dołączają Weronika Szmaja na stanowisko social media consultant oraz Radek Leżański na stanowisko digital expert.

May Sałyga May Sałyga

W nowej roli May Sałyga odpowiadać będzie za zarządzanie zespołem konsultantów i ekspertów oraz za nadzór i realizację projektów obejmujących zakup mediów w komunikacyjnych i sprzedażowych kampaniach digitalowych oraz social mediowych, realizację kampanii z udziałem influencerów i content creators, a także tworzenie stron internetowych i optymalizację SEO.

Nowe osoby w LoveBrands Group

Do zespołu zarządzanego przez May Sałygę dołączył Radek Leżanski, który jako digital ekspert odpowiada za zakup mediów digitalowych, w tym programmatic, a także analizę i optymalizację struktur stron pod kątem SEO, UX i UI. To doświadczony ekspert w branży AdTech i programmatic, który od ponad dwóch dekad zajmuje się tworzeniem i zarządzaniem serwisami www. Jego kariera rozpoczęła się w 2000 roku. Jego portfolio obejmuje ponad 40 serwisów internetowych, a także współpracę z renomowanymi klientami, takimi jak EMI Music Poland czy Uniwersytet SWPS. Od 2007 roku skupił się na rozwoju w dziedzinie zakupu mediów w sieciach reklamowych i firm AdTech, współpracując z setkami wydawców w Polsce i Europie. 

Weronika Szmaja do zespołu LoveBrands Group dołączyła wzmacniając jego kompetencje w zakresie tworzenia contentu do social mediów oraz produkcji materiałów video. Jako nowa social media consultant odpowiada za  planowanie i realizację kampanii w social mediach, pracując jako członek cross-kompetencyjnych zespołów zintegrowanej komunikacji marketingowej.W przeszłości pracowała jako account executive w Partner of Promotion i jako specjalistka ds. promocji w Fundacji Edukacji i Kultury Drama Way. Doświadczenie zdobywała realizując kampanie dla takich podmiotów, jak Colian czy Urząd Transportu Kolejowego. Zajmowała się także promocją polskiej żywności zagranicą i w kraju. 

W ramach swoich zadań tworzyła content graficzny i video dla branży lifestyle i edukacyjnej, planowała i prowadziła działania w social media, w tym konkursy i kampanie reklamowe. Zajmowała się także całościową koordynacją działań digital, od tworzenia treści i moderacji kanałów społecznościowych, poprzez nadzór nad zewnętrznymi dostawcami agencji, do analizy wyników i ich raportowania.

Dołącz do dyskusji: Awans i nowe osoby w LoveBrands Group

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl