SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

AXN ruszył z kampanią serialu 'FlashForward'

Telewizja AXN rozpoczęła działania promocyjne nowego amerykańskiego serialu science-fiction "FlashForward: Przebłysk Jutra", którego emisję kanał rozpocznie w połowie listopada br. Kampania obejmuje prasę i internet.

Na prasowych reklamach serialu znajduje się fotokod, umożliwiający dostęp do specjalnie przygotowanego mobilnego serwisu WWW poświęconego serialowi. Layouty te zobaczyć można w takich tytułach jak m.in. "Tele Świat", "TV 14", "Świat Seriali", "Fakt TV", "Tele Magazyn", "Przekrój" czy "Show". W internecie zamieszczone zostały reklamy w formie doube billboardów oraz double billboardów ze streamingiem wideo. Znalazły się one w portalach Gazeta.pl, Wp.pl i o2.pl. Działania wspiera autopromocja na antenach kanałów AXN, AXN Sci Fi i AXN Crime.

flashforward

Kreację prasową AXN przygotował we własnym zakresie, za obsługę fotokodów odpowiada agencja Mobijoy!, a za kreację internetową - Blueberry Communication Group. Media prasowe zaplanował AXN, zaś internetowe - Value Media.

Kampania ruszyła w miniony piątek i potrwa około dwa tygodnie. Serial "FlashForward" miał swoją premierę w Stanach Zjednoczonych 24 września br. Na antenie AXN będzie można go oglądać od 14 listopada br. w soboty o godz 22.00. Tematem przewodnim opowieści jest przebłysk podczas którego cała ludzkość na 2 minuty i 17 sekund traci świadomość.

Dołącz do dyskusji: AXN ruszył z kampanią serialu 'FlashForward'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl