Będzie wolniejszy wzrost nakładów na internetową reklamę
Na skutek spowolnienia na rynku gospodarczym w bieżącym roku w Wielkiej Brytanii zostanie odnotowany wolniejszy wzrost wydatków na reklamę online.
W swoim najnowszym raporcie firma PricewaterhouseCoopers (PwC) szacuje, że w bieżącym roku wzrost nakładów na internetową reklamę w Wielkiej Brytanii wyniesie 20 procent - informuje serwis Marketing Week. To sporo mniej w porównaniu z rokiem 2007, gdy wydatki te rosły w tempie 38 procent.
Segmentem internetowej reklamy, który najbardziej odczuje to spowolnienie, ma być według PwC reklama graficzna w sieci.
Za to najlepiej będzie wyglądać sytuacja w przypadku reklam w internetowych wyszukiwarkach, na które brytyjscy reklamodawcy przeznaczą w bieżącym roku o 30 procent więcej pieniędzy niż w roku 2007.
źródło: Marketing Week
Dołącz do dyskusji: Będzie wolniejszy wzrost nakładów na internetową reklamę