SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Będzie wolniejszy wzrost nakładów na internetową reklamę

Na skutek spowolnienia na rynku gospodarczym w bieżącym roku w Wielkiej Brytanii zostanie odnotowany wolniejszy wzrost wydatków na reklamę online.

W swoim najnowszym raporcie firma PricewaterhouseCoopers (PwC) szacuje, że w bieżącym roku wzrost nakładów na internetową reklamę w Wielkiej Brytanii wyniesie 20 procent - informuje serwis Marketing Week. To sporo mniej w porównaniu z rokiem 2007, gdy wydatki te rosły w tempie 38 procent.

Segmentem internetowej reklamy, który najbardziej odczuje to spowolnienie, ma być według PwC reklama graficzna w sieci.

Za to najlepiej będzie wyglądać sytuacja w przypadku reklam w internetowych wyszukiwarkach, na które brytyjscy reklamodawcy przeznaczą w bieżącym roku o 30 procent więcej pieniędzy niż w roku 2007.

źródło: Marketing Week

Dołącz do dyskusji: Będzie wolniejszy wzrost nakładów na internetową reklamę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl