"Beowulf" na wiatach przystankowych
Warner Bros. wprowadza do polskich kin epicką superprodukcję "Beowulf". Premiera filmu odbędzie się 23 listopada br. Dom mediowy ZenithOptimedia przygotował kampanię premierową filmu wykorzystującą w niestandardowy sposób nośniki reklamy zewnętrznej.
Działania reklamowe filmu "Beowulf" prowadzone będą w telewizji, prasie, internecie oraz na outdorze.
Dźwiękowe i świetlne efekty specjalne pojawią się na wiatach przystankowych należących do firmy AMS. Zainstalowano na nich odtwarzacz plików mp3 zsynchronizowany z włącznikiem światła. Odgłosy, które będą emitowane w kilkuminutowych cyklach na blisko 20 przystankach w największych miastach Polski, pochodzą ze ścieżki dźwiękowej filmu. Dodatkowo, interesujący efekt komunikacyjny zostanie osiągnięty dzięki powiązaniu dźwięku z podświetlaniem citylightu w czas odtwarzania pliku mp3. Łącznie w kampanii outdoorowej wykorzystanych zostanie ponad 100 wiat przystankowych.
Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy ZenithOptimedia, a kreację przygotował Warner Bros.
W ramach działań reklamowych promujących premierę "Beowulf" przewidziano również specjalne eventy przy okazji pokazów specjalnych filmu.
Wartość budżetu kilkutygodniowej kampanii reklamowej nie została ujawniona.
Dołącz do dyskusji: "Beowulf" na wiatach przystankowych