SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Beowulf" na wiatach przystankowych

Warner Bros. wprowadza do polskich kin epicką superprodukcję "Beowulf". Premiera filmu odbędzie się 23 listopada br. Dom mediowy ZenithOptimedia przygotował kampanię premierową filmu wykorzystującą w niestandardowy sposób nośniki reklamy zewnętrznej.

Działania reklamowe filmu "Beowulf" prowadzone będą w telewizji, prasie, internecie oraz na outdorze.

Dźwiękowe i świetlne efekty specjalne pojawią się na wiatach przystankowych należących do firmy AMS. Zainstalowano na nich odtwarzacz plików mp3 zsynchronizowany z włącznikiem światła. Odgłosy, które będą emitowane w kilkuminutowych cyklach na blisko 20 przystankach w największych miastach Polski, pochodzą ze ścieżki dźwiękowej filmu. Dodatkowo, interesujący efekt komunikacyjny zostanie osiągnięty dzięki powiązaniu dźwięku z podświetlaniem citylightu w czas odtwarzania pliku mp3. Łącznie w kampanii outdoorowej wykorzystanych zostanie ponad 100 wiat przystankowych.

jhjhjgrr

Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy ZenithOptimedia, a kreację przygotował Warner Bros.

W ramach działań reklamowych promujących premierę "Beowulf" przewidziano również specjalne eventy przy okazji pokazów specjalnych filmu.

Wartość budżetu kilkutygodniowej kampanii reklamowej nie została ujawniona.

Dołącz do dyskusji: "Beowulf" na wiatach przystankowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl