SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pracownicy w rymowanej reklamie Biedronki

Sieć sklepów Biedronka w kolejnej kampanii reklamuje się jako pracodawca. Akcja, przygotowana przez firmy marketingowe DDB Warszawa, OTO Film i Wavemaker, przebiega pod hasłem „Biedronka to MY. Codziennie”.

Kampania jest oparta na spocie, w którym o pracy w sklepach i centrach dystrybucyjnych Biedronka lektor opowiada 13-zgłoskowcem. W reklamie występują autentyczni pracownicy, są pokazywani w codziennych sytuacjach: jak przyjmują dostawy, wypiekają pieczywo czy wykładają produkty na półki.

- Ta kampania to wyraz docenienia zespołu Biedronki, który każdego dnia daje z siebie wszystko i sprawia, że wizyty naszych klientów są komfortowe, niezależnie od długości listy zakupów. Chcemy pokazać, jak ważną rolę odgrywa wytężona praca naszych koleżanek i kolegów i jakie ma ona znaczenie dla niepozornej codzienności. To nasi ludzie są sercem każdego sklepu i to dzięki nim możemy sprawniej zrealizować zakupy, niezależnie od pory dnia i okazji - podkreśla Jarosław Sobczyk, dyrektor personalny Biedronki.

 

To kolejna kampania pod hasłem „Biedronka to MY. Codziennie” promująca tę sieć handlową jako miejsce pracy. Pierwsza była realizowana w połowie 2021 roku.

Obecna akcja ruszyła 9 kwietnia, potrwa trzy tygodnie. Obejmuje m.in. telewizję, radio oraz internet (w tym social media i kanały własne Biedronki).

Kreacją i strategią zajęła się agencja DDB Warszawa, realizacją spotu - studio produkcyjne OTO Film, a planowaniem i zakupem mediów - agencja mediowa Wavemaker.

Biedronka ma 3,4 tys. sklepów, podwyżki i nagroda dla pracowników

Na koniec grudnia w całym kraju działało 3 395 sklepów Biedronka, w ciągu roku otwarto 157 nowych (z czego 92 w czwartym kwartale), a zamknięto 12. W br. ma zostać uruchomione 130-150 placówek. W czwartym kwartale ub.r. sprzedaż porównywalna zwiększyła się o 23,4 proc., a marża EBITDA zmalała z 9,4 do 8,7 proc.

W Biedronce pracuje ponad 80 tys. osób. Z początkiem stycznia br. pensje ponad 60 tys. pracowników sklepów i centrów podniesiono o 500-700 zł miesięcznie, co w ciągu roku będzie kosztować prawie 600 mln zł. W lutym podwyższono natomiast wynagrodzenia pracowników centrali, biur regionów oraz centrum usług wspólnych.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

W kwietniu Biedronka wypłaciła coroczną nagrodę specjalną, każdy pracownik dostał 3750 zł brutto, o 950 zł więcej niż przed rokiem.

Dołącz do dyskusji: Pracownicy w rymowanej reklamie Biedronki

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
AK
Biedronki niestety odstają od pozostałych sklepów. Ewidentnie cierpią na brak pracowników. Jakość obsługi bardzo niska i reklama tego nie zmieni. Musicie się wziąć do roboty Biedronko, zacząć doceniać pracowników, dać im kasę i zrobić szkolenia z obsługi klienta..
15 6
odpowiedź
User
UUU
Ale paździerz
13 4
odpowiedź
User
Ale.ziew
Długa i nuddddnaaa...ziew
10 4
odpowiedź