„Zjedzaj Polskę” - produkty regionalne w promocji Biedronki (wideo)
Sieć dyskontów Biedronka (należąca do Jeronimo Martins Polska) zaczęła promocję pod hasłem „Zjedzaj Polskę z Biedronką” obejmującą produkty żywnościowe z różnych regionów naszego kraju.
W pierwszej odsłonie promocji w niższych cenach dostępne są m.in. wędliny marki Kraina Wędlin Select. Taka oferta będzie obowiązywała od 13 do 22 lutego lub do wyczerpania zapasów.
Promocji towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem „Zjedzaj Polskę z Biedronką”.
Działania reklamujące Biedronkę obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją.
Za obsługę komunikacji reklamowej Biedronki odpowiadają agencja Duda Polska (kreacja reklam), agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda (aktywności w internecie) oraz dom mediowy Wavemaker (planowanie i zakup mediów).
Według danych Kantar Media w ub.r. cennikowe wydatki reklamowe Jeronimo Martins Polska na reklamy w mediach pozainternetowych wynosiły 532,86 mln zł, o 33,3 proc. więcej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: „Zjedzaj Polskę” - produkty regionalne w promocji Biedronki (wideo)