SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Biuro Informacji Kredytowej reklamuje, że „nie straszy, tylko pomaga”

Pod hasłem „BIK nie straszy, tylko pomaga” startuje kampania reklamowa Biura Informacji Kredytowej. Akcję przygotowały firmy 180heartbeats + Jung v. Matt, Interactive Partners i Havas Media.

Kampania Biura Informacji Kredytowej promuje je jako instytucję, która pomaga dobrze przygotować się do wizyty w banku i odpowiedzialnie korzystać z usług bankowych. W reklamach występuje pluszowy bohater, który życzliwie wspiera klientów w świadomym poruszaniu się po rynku kredytowym, wskazując na zalety wynikające z dostępu do pełnej historii kredytowej, a także na korzyści alertów SMS, pomagających chronić przed wyłudzeniem kredytu i monitorować terminowość spłat.

- Kampania promuje produkty BIK dostępne online za pośrednictwem serwisu internetowego bik.pl, którego nowa odsłona ruszyła w ostatnich tygodniach - opisuje Małgorzata Bielińska, dyrektor marketingu i komunikacji Biura Informacji Kredytowej. - Chcemy uświadomić klientom, że BIK jest dla nich partnerem dającym przede wszystkim poczucie bezpieczeństwa - podkreśla.

Akcja rozpocznie się 10 czerwca i będzie prowadzona w internecie (na portalach horyzontalnych i serwisach odwiedzanych przez osoby potencjalnie zainteresowane kredytami). Formaty reklamowe przygotowała agencja Interactive Partners, koncepcję pluszowego bohatera wymyśliła agencja 180heartbeats + Jung v. Matt, a za realizację kampanii i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Działania z różnym natężeniem będą prowadzone do końca br.

Dołącz do dyskusji: Biuro Informacji Kredytowej reklamuje, że „nie straszy, tylko pomaga”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl