SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Blogi modowe bardziej inspirujące od prasy i telewizji. Julia Kuczyńska popularniejsza od Kasi Tusk

Blogi o modzie są dla polskich internautów ważniejszym źródłem inspiracji modowych niż magazyny i programy telewizyjne dotyczące tej tematyki. Najpopularniejszy jest blog Julii „Maffashion” Kuczyńskiej, który wyprzedza blogi Kasi Tusk, Jessiki Mercedes i Tamary Gonzalez Perei.

Z sondażu firm FashionFan, Interactive Research Center i LeadR wynika, że blogi modowe odwiedza 44 proc. polskich internautów zainteresowanych modą. Aż 39 proc. spośród tych użytkowników zagląda na takie strony codziennie, natomiast 75 proc. - przynajmniej raz w tygodniu.

Ważniejszym źródłem inspiracji modowych od blogów są serwisy społecznościowe i informacyjne - wymienia je 72 i 65 proc. respondentów. Natomiast rzadziej internauci szukają wiadomości o modzie w telewizji, prasie i serwisach wideo. Zagraniczne blogi modowe odwiedza 29 proc. użytkowników.

Z analizy przeprowadzonej przez portal Wirtualnemedia.pl na początku br. wynika, że blogi modowe należą do najpopularniejszych polskich blogów, a więcej użytkowników mają tylko czołowe blogi kulinarne (zobacz szczegóły).

>>> Blogerzy o sobie: blogosferę dopiero czeka świetlana przyszłość (opinie)

Największymi motywacjami do przeglądania blogów modowych są szukanie ciekawych stylizacji (wymienia to 54 proc. użytkowników) i nowych informacji (44 proc. wskazań) oraz rozrywka (43 proc.). Okazji cenowych wypatruje 31 proc. użytkowników, a historii z życia prywatnego blogerów - tylko 9 proc. Jednocześnie 56 proc. osób odwiedzających blogi modowe przyznaje, że robią zakupy - głównie ubrań - pod wpływem zawartych tam informacji.

Najpopularniejszym blogiem modowym jest Madamejulietta.blogspot.com prowadzony przez Julię „Maffashion” Kuczyńską - zna go 10,5 proc. respondentów 6,5 proc. kojarzy Makelifeeasier.pl (blog Kasi Tusk), 4,9 proc. -  Jemerced.com (prowadzony przez Jessikę Mercedes), a 4,8 proc. - Macademiangirl.com (prowadzi go Tamara Gonzalez Perea).

Najwięcej polskich internautów interesujących się modą obserwuje w sieci markę H&M (31 proc. wskazań), a nieco mniej - Zarę (19 proc.) i Reserved (17 proc.).

Badanie zostało zrealizowane w dniach 10-27 maja br. metodą CAWT RTS na losowej grupie 1168 internautów zainteresowanych modą.

Dołącz do dyskusji: Blogi modowe bardziej inspirujące od prasy i telewizji. Julia Kuczyńska popularniejsza od Kasi Tusk

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gorzka_prawda
Kasia Tusk, ha ha ha. Dzieci Tuska są bardziej zaradne niż młodzi Polacy, którzy musieli wyjechać zagranicę?
0 0
odpowiedź
User
Arystokrata
H&M, Zaraz, Reserved, Bershka, Adidas, House czyli modowy plebs. Garderoba dla biedaków.
0 0
odpowiedź
User
Ania
Link do całego raportu: http://www.fashionfan.pl/node/23
0 0
odpowiedź