SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Blondynka” wygrała z konkurencją; w planach kolejna seria

Serial „Blondynka” oglądało w TVP 1 więcej widzów niż propozycje konkurencji, chociaż obniżył on widownię stacji w stosunku do ub.r. Wpływy reklamowe z serialu wyniosły prawie 20 mln zł. W planach jest nakręcenie drugiej serii.

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że 13 odcinków serialu „Blondynka” oglądało średnio 4,9 mln widzów przy udziale wynoszącym 30,11 proc. w grupie 4+ i 25,45 proc. w komercyjnej 16-49. To mniejsza widownia niż ta, którą w tym paśmie (niedziele 20.20) Jedynka miała rok temu. Wtedy stację oglądało 7,5 mln osób, przy udziale wynoszącym odpowiednio 45,10 proc. i 38,53 proc. TVP 1 nadawała wtedy hitowe „Ranczo”.

W czasie emisji „Blondynki” Jedynka była liderem rynku telewizyjnym, zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej. Drugie miejsce zajęła stacja TVN, która w tym czasie pokazywała głównie „Taniec z gwiazdami”, co dało jej w grupie 4+ 21,98 proc. udziału. Słabiej od TVP 1 wypadły także Polsat (gł. „Skazany na śmierć”, „CSI: Kryminalne Zagadki Miami”; 11,88 proc.) i TVP 2 („Kabaretowy Klub Dwójki”, filmy fabularne; 11,75 proc.).

Dane telemetryczne pokazują, że produkcję oglądały głównie kobiety, widzowie po 45. roku życia oraz mieszkańcy wsi. Wpływy z reklam emitowanych przed i po odcinkach serialu wyniosły 19,7 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Serial „Blondynka” opowiadał o losach młodej lekarki weterynarii Sylwii Kubus z Warszawy (w tej roli Julia Pietrucha), która wyjeżdża na prowincję. W planach jest nakręcenie drugiej serii produkcji. Zdjęcia do nowych odcinków ruszą prawdopodobnie wiosną 2011 roku.

Widownia serialu „Blondynka” odcinek po odcinku 

 Wszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
07-03-20105 675 21232,45%26,59%
14-03-20105 745 64131,88%27,59%
21-03-20105 576 26732,01%27,36%
28-03-20105 184 96829,53%25,17%
04-04-20104 385 18628,48%24,70%
25-04-20104 883 56729,82%24,98%
02-05-20104 232 62729,66%25,63%
09-05-20104 679 93429,29%25,46%
16-05-20104 737 23928,62%24,77%
23-05-20104 256 15927,37%22,92%
30-05-20104 204 58426,77%22,66%
30-05-20104 553 00430,05%25,01%
06-06-20105 058 80935,06%27,14%
średnia4 862 50130,11%25,45%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji produkcji

 Wszyscy 4+16-49
StacjaAMRSHR %SHR %
TVP 1 – Blondynka4 862 50130,11%25,45%
TVN3 549 50121,98%20,41%
Polsat1 918 96211,88%15,33%
TVP 21 896 84811,75%12,00%


Profil widowni serialu 

WIRTUALNEMEDIA.PL ADH %AFF
PłećMężczyźni41,74%87
 Kobiety58,26%112
Wiek 4-91,39%23
  10-153,58%51
 16 - 192,42%42
 20 - 242,80%34
 25 - 294,18%47
 30 - 345,30%65
 35 - 396,97%98
 40 - 445,34%83
 45 - 4910,12%142
 50 - 5412,35%150
 55 - 5911,56%152
 60+34,01%174
Wlk. miastaWieś45,89%118
 < 50 tys.22,75%94
 50-100 tys.7,99%93
 100-200 tys.6,76%85
 > 200 tys.16,61%82
ZawódTop management7,01%90
 Pracownicy średniego szczebla14,21%98
 Pracownicy fizyczni i rolnicy20,80%103
 Emeryci40,81%164
 Inni17,16%53
WykształceniePodstawowe53,57%117
 Średnie30,03%101
 Wyższe11,43%100
 Inne4,96%38


 

Dołącz do dyskusji: „Blondynka” wygrała z konkurencją; w planach kolejna seria

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
walter
serial nudny jak w flaki z olejem
odpowiedź
User
zetes
To aż tylu mamy zoofili ?
odpowiedź
User
kamil
Super że będzie druga seria, jedyny serial bliższy codzienności i bardzo realistyczny ;)
odpowiedź