Brand Support przygotuje promocję lampy Philips
Brand Support rozpoczął współpracę z Philips Lighting Poland. Agencja jest odpowiedzialna za wprowadzenie we wrześniu na polski rynek nowej lampy wyprodukowanej przez koncern.
Projekt promocji lampy LivingColors zakłada działania PR oraz
BTL skierowane do klientów finalnych, designerów i dekoratorów
wnętrz. Jednak główną grupą docelową stanowić będą młode nowoczesne
kobiety, dla których ważne jest stworzenie wyjątkowej atmosfery w
ich mieszkaniach.
Komunikacja odwołująca się do głównej misji marki Philips: poprawy
jakości ludzkiego życia dzięki wprowadzaniu w odpowiednim czasie
znaczących innowacji technicznych, będzie oparta na cechach
produktu takich jak: design, innowacyjność, możliwość wykorzystania
kolorów w budowaniu nastroju i ich wpływie na samopoczucie.
Najważniejszymi kanałami dotarcia będą media ogólnopolskie, prasa
kobieca i wnętrzarska oraz punkty sprzedaży. Agencja opracowała
również mechanizm konkursu konsumenckiego oraz materiały POS.
Dołącz do dyskusji: Brand Support przygotuje promocję lampy Philips