„Bravo Girl” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism młodzieżowych (raport za I półrocze)
W I półroczu 2013 roku wszystkie magazyny młodzieżowe zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił miesięcznik „Bravo Girl”. Na pozycji lidera znalazł się dwutygodnik „Bravo”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w I półroczu 2013 roku wyniosła 149 836 egz. W porównaniu do I półrocza 2012 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 11,89 proc.
Na drugie miejsce z czwartego awansował „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie jednak zmniejszyła się o 5,35 proc. do poziomu 70 480 egz.
Z drugiej na trzecią lokatę spadł również wydawany przez Wydawnictwo Bauer miesięcznik „Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer), którego średni wynik zmalał o 23,09 proc. do 63 929 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Wirtualnemedia.pl |
I półrocze |
|
ZKDP |
2013 |
2012 |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Bravo |
149 836 |
170 055 |
Fun Club |
70 480 |
74 467 |
Bravo Girl |
63 929 |
83 127 |
Twist |
60 750 |
78 273 |
Także i w czerwcu 2013 roku pierwsze miejsce należało do miesięcznika „Bravo”. Wynik tego pisma w porównaniu do czerwca 2012 roku zmniejszył się o 12,05 proc. do poziomu 152 879 egz. Drugie miejsce zajął „Fun Club” (79 942 egz.; wzrost o 8,74 proc. - jedyny w zestawieniu), a trzecie - „Twist” (59 740 egz.; w dół o 19,95 proc.). Również i w tym miesiącu najwięcej stracił miesięcznik „Bravo Girl” - było to 35,77 proc.
Wirtualnemedia.pl |
czerwiec |
|
ZKDP |
2013 |
2012 |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Bravo |
152 879 |
173 828 |
Fun Club |
79 942 |
73 518 |
Twist |
59 740 |
74 630 |
Bravo Girl |
58 046 |
90 371 |
Dołącz do dyskusji: „Bravo Girl” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism młodzieżowych (raport za I półrocze)