Budżet reklamowy HP w regionie EMEA dla Publicis Groupe
Holding reklamowy Publicis Groupe wygrał przetarg na budżet reklamowy działu komputerowych systemów osobistych (Personal Systems Group) firmy Hewlett-Packard w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).
W walce o ten budżet, którego wartość szacuje się na około 150 milionów dolarów, Publicis pokonał agencje BBDO, Y&R oraz McCann Erickson, która do tej pory obsługiwała w tym zakresie HP.
Za reklamę w tradycyjnych mediach w regionie odpowiedzialna będzie należąca do holdingu agencja Saatchi & Saatchi w Genewie, a obowiązki cyfrowe będą należeć do Publicis Modem.
Poblicis obsługuje również działy HP Personal Systems Group i Image and Printing Group w regionie Azji i Pacyfiku.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Budżet reklamowy HP w regionie EMEA dla Publicis Groupe