SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Burda reorganizuje biuro reklamy. "Ułatwienie komunikacji z klientami reklamowymi"

Wydawnictwo Burda International Polska dokonało reorganizacji biura reklamy. Każdy z jego szefów odpowiada teraz za jeden z trzech dużych segmentów wydawniczych.

Spółka tłumaczy, że zmiany zostały dokonane w celu usprawnienia komunikacji z klientami reklamowymi. W praktyce oznaczały one przesunięcie nadzoru nad częścią tytułów między dwoma z trzech szefów biura reklamy Burdy.

W nowej strukturze Małgorzata Gurbała została dyrektorem reklamy segmentów luxury & lifestyle (w jego skład wchodzą takie magazyny jak „Elle”, „Elle Decoration”, „Glamour”, „InStyle” i „Gala”) oraz garden („Mój Piękny Ogród”, “Przepis Na Ogród”). Poprzednio Gurbała odpowiadała za tytuły ogrodnicze, wnętrzarskie i kulinarne.

Beata Bartczak została dyrektorem reklamy segmentów woman advisory („Claudia”, „Dobre Rady”, „Samo Zdrowie”) oraz food („Moje Gotowanie”, „Przyślij Przepis”, „Kulinarne Hity”, „Sól i Pieprz” oraz wydania specjalne). Dotychczas Bartczak odpowiadała już za tytuły poradnikowe, ale zajmowała się też magazynami luksusowymi.

Nie zmienia się obszar, który podlega trzeciemu z dyrektorów - Katarzynie Nowakowskiej. Nadal odpowiada ona za segment men & special interest (“National Geographic”, “NG Traveler”, “Focus”, “Focus Coaching”, “Focus Historia”, “Chip”, “CRN”).

Wszyscy dyrektorzy w biurze reklamy podlegają bez zmian Barbarze Topol, zajmującej stanowisko commercial director of advertising sales, corporate publishing & business development.

Dołącz do dyskusji: Burda reorganizuje biuro reklamy. "Ułatwienie komunikacji z klientami reklamowymi"

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
igo
Zdumiewające zjawisko. Czy wszystkimi mediami w Polsce rządzą już tylko kobiety? A gdzie równouprawnienie :)
0 0
odpowiedź
User
ekspert
taaa - po prostu nikt się nie chce u nich reklamowa, więc załosna próba ratowania sytuacji ...
0 0
odpowiedź
User
ego
Jak baba szef to zwasze jest dramat. Obyczajowy, czasem sensacyjny, a w większości melodramat.
0 0
odpowiedź