SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Carlsberg rozpoczął globalny przetarg mediowy

Firma Carlsberg, która w Polsce jest właścicielem takich marek piwa jak Carlsberg, Okocim i Harnaś, rozpoczęła globalny przetarg mediowy. Jego rozstrzygnięcie obejmie również Polskę.

Wybrane agencje mediowe otrzymały od Carlsberga RFI i brief, który uwzględnia całe portfolio produktowe firmy, w tym również marki Somersby, Carlsberg i Tuborg.

Obecnie obsługą mediową firmy na poziomie globalnym zajmuje się OMD, w Polsce za planowanie i zakup mediów odpowiada PHD Media Direction.

Poprzedni przetarg mediowy Carlsberg prowadził w 2013 roku. Firma nie ujawnia jakie domy mediowe zaprosiła do przetargu. Zdradziła jedynie, że jest wśród nich broniący budżetu OMD.

Przetarg nadzoruje firma Ebiquity.

Dołącz do dyskusji: Carlsberg rozpoczął globalny przetarg mediowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl