Ceneo.pl w portfolio biura reklamy Gadu-Gadu
Biuro reklamy Gadu Gadu przejmuje obowiązki reklamowe serwisów należących do grupy Allegro. Obecnie sprzedaje już powierzchnię reklamową w Ceneo.pl.
- Nasza współpraca jest naturalnym efektem poszukiwania synergii
w grupie kapitałowej. Wspólnie z naszymi partnerami z Ceneo
doszliśmy do wniosku, że z uwagi na fakt, że to Gadu-Gadu posiada
największe kompetencje w zakresie sprzedaży reklam,
najkorzystniejszym rozwiązaniem będzie przejęcie obsługi Ceneo w
tym zakresie przez Biuro Reklamy Gadu Gadu - komentuje Krzysztof
Łada, dyrektor Biura Reklamy Gadu-Gadu S.A.
Włączenie Ceneo.pl, a w przyszłości kolejnych marek grupy Allegro,
do portfolio Biura Reklamy GG jest naturalnym krokiem w dalszej
synergii działań obu spółek, które należą do międzynarodowego
koncernu Naspers Limited.
Dołącz do dyskusji: Ceneo.pl w portfolio biura reklamy Gadu-Gadu