SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

W maju w TVN najdroższa reklama przy finale „Masterchef Junior”

W majowym cenniku reklamowym TVN większość reklam kosztuje kilka procent więcej niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy finałowym odcinku programu „Masterchef Junior” i przy „Kuchennych Rewolucjach”.

Najdroższy spot w maju br. w TVN kosztuje 80,3 tys. zł (cena netto, bez rabatu dla spotu 30-sek.) i zostanie wyemitowany przy finale programu „Masterchef Junior” 13 maja br. Reklama przy odcinku poprzedzającym finał kosztuje 71,1 tys. zł.

Niewiele mniej trzeba zapłacić za reklamę przy „Kuchennych Rewolucjach” - 77,8 tys. zł (czyli 7,1 tys. zł więcej niż w maju ub.r.).

W maju TVN pokaże też finałowy odcinek show „Agent – Gwiazdy” - reklamę przy nim wyceniono na 48,4 tys. zł. To sporo taniej niż przed rokiem, gdy cena spotu wynosiła 61,4 tys. zł.

Ponad 50 tys. zł wydadzą na emisję reklamy marketerzy zainteresowani blokami przy takich programach, jak „Milionerzy” czy „Kuba Wojewódzki”. Cena przy pierwszym wynosi maksymalnie 52,6 tys. zł (w ub.r. 64,9 tys. zł), a przy drugim 55,6 tys. zł (w ub.r. było to 52,2 tys. zł).

Spośród seriali emitowanych w TVN najwyższe stawki reklamowe ustalono dla „Diagnozy”. To wydatek rzędu 58,5 tys. zł.

Nieco taniej jest przy „Drugiej szansie” - 55,7 tys. zł (w ub.r. 54,9 tys. zł), a najmniej kosztuje reklama przy serialu „Na Wspólnej” - 52,4 tys. zł (tylko 200 zł więcej niż rok temu).

Od 21 maja TVN będzie pokazywać w poniedziałkowe wieczory trzecią serię programu „Projekt Lady” - spot przy tej produkcji wyceniono na maksymalnie 48,4 tys. zł.

Najdroższe reklamy przy „Faktach” (emitowane w niedzielę) kosztują 59,4 tys. zł (przed rokiem było to 61,3 tys. zł). W dni powszednie maksymalna cena spotu przy programie wynosi 56,4 tys. zł (rok temu: 61,1 tys. zł).

Za reklamę przy wieczornym serwisie sportowym trzeba zapłacić 48 tys. zł w niedziele (w maju ub.r. 46,9 tys. zł) i 47,6 tys. zł w dni powszednie (wobec 45,8 tys. zł przed rokiem). Spot przy niedzielnym wydaniu prognozy pogody kosztuje natomiast 46 tys. zł (w ub.r. 44,1 tys. zł), a od poniedziałku do piątku – 45,5 tys. zł (w ub.r. 43,6 tys. zł).

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w lutym br. udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 9,65 proc.

Dołącz do dyskusji: W maju w TVN najdroższa reklama przy finale „Masterchef Junior”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomek
Reklama to ciężki kawał chleba ale jak szukacie dobrej agencji reklamowej to polecam Black Horse. Agencja na poziomie z ludźmi znającymi się na rzeczy! Polecam serdecznie!
0 0
odpowiedź