SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Centrum Praw Kobiet w zaczepnej kampanii o podziale obowiązków domowych

W nowej kampanii społecznej „Równość zaczyna się w domu” Centrum Praw Kobiet porusza problem rażących dysproporcji w podziale codziennych obowiązków domowych między kobietami i mężczyznami. Akcję przygotowały agencja Dziadek do Orzechów wraz z Film Fiction Adrian Pawłowski.

Idea kreatywna kampanii „Równość zaczyna się w domu” została przygotowana na podstawie badań Centrum Praw Kobiet, z których wynika, że statystycznie panie poświęcają 160 godzin na wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem domu, takie jak pranie, odkurzanie, prasowanie, wynoszenie śmieci czy gotowanie. Kampania zachęca do równego dzielenia obowiązków domowych, bo jak głosi hasło jej przewodnie - "to drugi etat".

Seria grafik przygotowanych na potrzeby akcji w zaczepny sposób opisuje te statystyki. "Jedynie 8 proc. mężczyzn myje okna w swoich domach. Cała reszta czeka na żrący płyn do mycia szyb" - czytamy na jednej z grafik.

W materiałach, udostępnionych w mediach społecznościowych, pokazano zestaw produktów domowych, które mogłyby powstać w "poprawionej" wersji dla mężczyzn - jak płyn do mycia okien, odkurzacz, mop.

Za przygotowanie kampanii  odpowiadają Dziadek do Orzechów (kreacja), Film Fiction Adrian Pawłowski (produkcja) oraz No Label (postprodukcja).

Dołącz do dyskusji: Centrum Praw Kobiet w zaczepnej kampanii o podziale obowiązków domowych

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nick
Seksitowskie g....
0 0
odpowiedź
User
Ariadna
3/10
0 0
odpowiedź
User
Mateusz
świetne pomysły! faceci, pomyślcie o tym!
0 0
odpowiedź