Cień pantery promuje Lotos Dynamic (wideo)
Pod hasłem "Budzi zwierzę w każdym aucie" prowadzona jest jesienna kampania reklamowa paliw Lotos Dynamic. Głównym elementem akcji jest spot telewizyjny, którego kluczowy motyw stanowi cień pantery.
Lotos pod hasłem "Budzi zwierzę w każdym aucie" rozpoczął
jesienną kampanię telewizyjną reklamującą markę Dynamic. Głównym
motywem spotu jest cień pantery, który porusza się krok w krok za
jadącym ulicami miasta samochodem zatankowanym tym paliwem. Kreacja
filmiku ma podkreślać, że Dynamic poprawia czas reakcji i osiągi
aut, pozwalając na pełne wykorzystanie mocy silnika i lepsze
przyspieszenie.
Emitowany w głównych stacjach telewizyjnych spot, który wyreżyserował Tomek Nalewajek, a wyprodukowało Studio Filmowe M5, to najważniejszy element jesiennej kampanii wizerunkowej Lotos Dynamic. Jej kreację przygotowała agencja reklamowa Zero,2 Inżynieria Marki. Dom mediowy - OMD.
Dołącz do dyskusji: Cień pantery promuje Lotos Dynamic (wideo)