Ciszewski Marketing Sportowy wprowadza szkolenia 'Arena Marki'
Agencja Ciszewski Marketing Sportowy wprowadza do swojej oferty program "Arena Marki". W jego ramach będzie szkolić władze administracyjne w zakresie promocji obiektów sportowych.
Wprowadzany przez agencję Ciszewski Marketing Sportowy program doradczo-szkoleniowy "Arena Marki" obejmuje koncepcje z zakresu zarządzania centrami sportowymi i marketingiem miejskim oraz taktyk wzrostu sprzedaży zilustrowanych przykładami i case studies z całego świata. Usługa składa się z czterech dwudniowych spotkań, w których kluczowi pracownicy konkretnego obiektu, zarząd i przedstawiciele jednostek administracyjnych z pomocą specjalistów agencji wypracowują strategię jego działań promocyjnych i wizerunkowych.
Program opiera się na metodzie Tatami Marki, która pozwala precyzyjnie określić kluczowe kierunki przyszłych działań promocyjnych i wizerunkowych prowadzących do zbudowania wyraźnej i spójnej marki obiektu sportowego, opracowania alternatywnych źródeł jego dochodu i zwiększenia zainteresowania nim. - Przedstawiając potencjalnym sponsorom i inwestorom efekty "Areny Marki" wpływamy bezpośrednio na zwiększenie ich poczucia bezpieczeństwa oraz zmniejszenie ryzyka problemów wizerunkowych i trudności organizacyjnych - opisuje Wojciech Majeran, dyrektor zarządzający Ciszewski Marketing Sportowy.
Agencja prowadzi obecnie rozmowy z władzami Bielska-Białej, Torunia i Gdańska na temat wprowadzenia programu dla obiektów powstających w tych miastach. Na początku lipca w Warszawie odbędzie się również warsztat prezentujący tę usługę.
Dołącz do dyskusji: Ciszewski Marketing Sportowy wprowadza szkolenia 'Arena Marki'