SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Twoje pragnienie wolności jest naszą inspiracją” w kampanii samochodów Citroën (wideo)

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa samochodów Citroën podkreślająca tradycję tej marki. Akcję, pod hasłem „Twoje pragnienie wolności jest naszą inspiracją”, realizują firmy marketingowe Havas Worldwide Warsaw i MediaCom Warszawa.

Kampania jest oparta na spocie pokazującym mężczyznę podróżującego autostopem. Wsiada on do różnych samochodów Citroën: od modeli sprzed wielu lat po aktualne. Na końcu prezentowane są różne logotypy tej marki oraz hasło „Twoje pragnienie wolności jest naszą inspiracją”.

Tłem muzycznym spotu jest piosenka „Take the Long Way Home” Rogera Hodgsona.

 

Akcja jest realizowana w internecie, obejmuje głównie YouTube i inne portale społecznościowe. Potrwa do końca sierpnia.

Citroën Polska realizuje kampanię wspólnie z agencją Havas Worldwide Warsaw (adaptacja reklam) i domem mediowym MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).

Reklamy podkreślają, że Citroën działa od 1919 roku. Firma przygotowuje kolejne działania reklamowe w związku ze swoim 100-leciem. - Nadal pracujemy nad ostatecznym planem. Będziemy również informować na bieżąco o przeprowadzanych akcjach dla klientów - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Klaudia Dawidko, koordynator ds. PR i eventów w Citroën Polska.

Dołącz do dyskusji: „Twoje pragnienie wolności jest naszą inspiracją” w kampanii samochodów Citroën (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl