SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ClickAd Interactive, Media Group i konsorcjum Effective Media Solutions walczą o obsługę 15 mln budżetu Ministerstwa Sprawiedliwości

O obsługę zleconej przez Ministerstwo Sprawiedliwości kampanii dotyczącej praw pokrzywdzonych walczą trzy agencje: ClickAd Interactive, Media Group i Effective Media Solutions. Budżet, o który konkurują wynosi 15 mln zł.

fot. Shutterstock.com fot. Shutterstock.com

W odpowiedzi na ogłoszony w pierwszej połowie sierpnia przez resort sprawiedliwości przetarg dotyczący kampanii o prawach pokrzywdzonych wpłynęły trzy oferty. Złożyły je agencje ClickAd Interactibe, Media Group oraz konsorcjum złożone z Effective Media Solutions, Effective Media i agencji reklamowej DSK.

ClickAd zaproponowała kwotę 14,76 mln zł, Media Group – 14,83 mln zł, a konsorcjum, którego liderem jest Effective Media Solutions – 14,95 mln zł.
Wynagrodzenie dla agencji, jakie zaproponowały za swoje usługi te firmy wynosi odpowiednio: ClickAd Interactive – 3,39 mln zł, Media Group – 4,3 mln zł, konsorcjum Effective Media Solutions – 1,47 mln zł.

Do zadań wybranej agencji będzie należeć opracowanie strategii medialnej i komunikacyjnej, opracowanie kreacji (z wykorzystaniem np. rysunków, zdjęć, materiałów wideo, kreacji graficznych), realizacja kampanii, zaplanowanie i zakup mediów, produkcja reklam i spotów.

Kampania ma obejmować internet, telewizję, radio, outdoor. Potrwa 8 tygodni i zakończy się przed 14 grudnia br. Jej celem będzie upowszechnienie wiedzy o zadaniach i celach Funduszu Sprawiedliwości wśród potencjalnych beneficjentów, jak również organizacji pozarządowych zajmujących się działalnością na rzecz osób pokrzywdzonych. Działania mają spowodować wzrost świadomości na temat możliwości otrzymania dofinansowania w ramach Funduszu Sprawiedliwości. Mają również poinformować o planowanym utworzeniu sieci pomocy pokrzywdzonym - sieci ośrodków regionalnych na terenie kraju oraz o możliwości otrzymania wsparcia w ramach działających ośrodków i przyszłej sieci ośrodków, promować planowane utworzenie infolinii pomocy pokrzywdzonym oraz promować nową stronę internetową Funduszu Sprawiedliwości.

Dołącz do dyskusji: ClickAd Interactive, Media Group i konsorcjum Effective Media Solutions walczą o obsługę 15 mln budżetu Ministerstwa Sprawiedliwości

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ABI
Zakończy się przed 14 marca, była aktualizacja zapytania warto jest czytać wszystkie dokumenty.
0 0
odpowiedź