SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cohn&Wolfe odpowiada za launch marki Mr Jeff w Polsce

Hiszpański start-up Mr Jeff, oferujący usługi pralnicze online z dowozem do domu, wchodzi do Polski. Za działania komunikacyjne dla nowej marki na polskim rynku odpowiada agencja Cohn&Wolfe.

Agencja odpowiada za opracowanie strategii oraz prowadzenie działań komunikacyjnych w obszarze biznesowym i technologicznym, których celem jest budowanie świadomości marki oraz rozwój sieci franczyzobiorców w Polsce.

Cohn&Wolfe została wybrana do współpracy w drodze rekomendacji. Działania dla klienta są realizowane przez zespół komunikacji technologicznej specjalizujący się w projektach B2B.

Podpisana umowa obowiązuje do końca 2019 roku, ale istnieje możliwość przedłużenia.

Mr Jeff został założony w 2015 roku, funkcjonuje na 30 rynkach na całym świecie – azjatyckich, południowoamerykańskich i afrykańskich. Polska będzie drugim po Hiszpanii europejskim rynkiem, na którym działać będzie Mr Jeff. Marka udostępnia konsumentom możliwości prania oraz prasowania ubrań na żądanie z możliwością wykupienia miesięcznych subskrypcji.

Dołącz do dyskusji: Cohn&Wolfe odpowiada za launch marki Mr Jeff w Polsce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl