comScore: 11 mld klipów wideo online obejrzanych w kwietniu
Amerykańscy internauci obejrzeli w kwietniu blisko 11 miliardów klipów wideo online.
Najwięcej - 4,16 miliarda klipów - zostało obejrzanych na stronach należących do Google, z czego 98 procent stanowiły materiały w serwisie YouTube - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na dane firmy badawczej comScore.
Za Google znalazły się strony należące do: Fox Interactive Media (557,7 miliona obejrzanych klipów), Yahoo (352,4 mln), Microsoftu (268 mln), Viacom Digital (200 mln), Time Warner (138,8 mln), ABC.com (103,4 mln), Disney Online (98,7 mln), AOL (95,3 mln) oraz ESPN (83,4 mln).
W kwietniu każdy ze 134,5 miliona amerykańskich internautów oglądających wideo w sieci, stanowiących 71 procent tamtejszej populacji online, przeznaczył średnio 228 minut na oglądanie klipów. Statystyczny użytkownik obejrzał blisko 82 filmiki, a każdy z nich trwał średnio 2,8 minuty.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: comScore: 11 mld klipów wideo online obejrzanych w kwietniu