Cross promocja marek Reporter i Kinder Bueno
Do końca roku trwa akcja prosprzedażowa marek Reporter i Kinder Bueno. Hasło promocji "Moda na Bueno".
Pięć opakowań po batonach Bueno upoważnia do gwarantowanej 30 proc. zniżki w salonach Reportera w całej Polsce. Dodatkowo oprócz gwarantowanej zniżki będzie można wygrać 6 skuterów Vespa. Skutery Vespa podkreślają miejski styl Reportera.
Akcja obejmie zasięgiem większość ogólnopolskich mediów:
telewizja (TVP1, TVP2, TVN, Polsat), prasa (m.in. Logo, Avanti,
Newsweek, Gazeta Telewizyjna, Twist, Bravo, Cosmopolitan, Joy,
Dlaczego), radio (RMF FM, Radio Zet, Radio Eska), internet oraz
salony Reportera w całej Polsce. Ponadto w akcję włączona została
sieć kin Cinema City oraz Multikino. Na potrzeby akcji powstała
strona kinderbueno.pl.
Jak zapowiada Reporter to jedna z największych cross promocji w Polsce.
- Ten projekt pozwala nam osiągnąć potrójny efekt. Podnosimy świadomość marki, kreujemy wizerunek nowoczesnego miejskiego, aktywnego brandu oraz intensyfikujemy sprzedaż. To swego rodzaju hattrik PR-owo-marketingowo-sprzedażowy - mówi Marek Szostak z Działu Marketingu marki Reporter.
Kreacją zajęła się agencja Kid&Young specjalizująca się w marketingu młodzieżowym.
Dołącz do dyskusji: Cross promocja marek Reporter i Kinder Bueno