Czteryczwarte wygrało przetarg Herbapolu
Rozstrzygnięto przetarg na nowe Brand Identity dla marki Herbapol. Zmianą identyfikacji wizualnej i projektem kilkudziesięciu opakowań herbat i syropów zajmie się agencja reklamowa Czteryczwarte.
Jak wynika z badań konsumenckich, Herbapol to marka z tradycją, rozpoznawalna, kojarzona z doskonałą jakością produktów. Zdaniem Pawła Kaweckiego, Kierownika Marketingu firmy Herbapol-Lublin SA, marka Herbapol ma ogromny potencjał rozwoju.
- Pracujemy obecnie nad rekonstrukcją architektury marki Herbapol i odświeżeniem jej wizerunku, więc jest to doskonały moment, by zmodyfikować logo, stworzyć nowy konstans graficzny oraz zmienić szatę graficzną poszczególnych linii produktowych. Chcemy, by nowe rozwiązania graficzne opakowań nawiązywały do dziedzictwa marki, oddawały jej kluczowe wartości, ale też wprowadziły większą spójność oraz silniejsze oddziaływanie opakowań z półki sklepowej - powiedział Paweł Kawecki..
Nowe opakowania zaczną pojawiać się na rynku już w 2008 roku. W tej chwili Czteryczwarte pracuje nad projektami opakowań dla linii herbat i syropów owocowych, herbat funkcjonalnych oraz mieszanek aptecznych Herbapolu.
Dołącz do dyskusji: Czteryczwarte wygrało przetarg Herbapolu