'?Dlaczego' z nową szatą graficzną i logo
Wrześniowe wydanie miesięcznika studenckiego "?Dlaczego" (Platforma Mediowa Point Group) ukazało się z nowym logo i w odświeżonej szacie graficznej. Lekko zmodyfikowana została też zawartość tytułu.
Do tej pory logo "?Dlaczego" było pisane małymi literami, stylizowanym pismem maszynowym i było wkomponowane w grafikę okładki. Natomiast nowe logo pisma jest pisane inną czcionką, dużymi literami i zostało umieszczone na apli, dzięki czemu jest bardziej widoczne.
W ramach zmian layoutu magazynu wprowadzono nową czcionkę tytułową, zmieniono kolorystykę i grafikę. - Staramy się podążać za gustami studentów, które przez 12 lat ukazywania się "?Dlaczego" ewoluują w stronę większej przejrzystości, czytelności i porządku - mówi Michał Gajewski, redaktor naczelny "?Dlaczego" i inicjator metamorfozy tytułu. Autorami nowego layoutu są graficy pisma - Aleksandra Karoń i Marcin Bugalski.
Bez zmian pozostała struktura miesięcznika, która nadal składa się z czterech podstawowych działów - Studia, Raport, Kariera i Rozrywka, ale w ich ramach redakcja wprowadziła więcej elementów aktywizujących czytelnika, m.in. testów psychologicznych i psychozabaw. Nie zmieniła się również objętość tytułu.
Wrześniowe wydanie "?Dlaczego" ukazało się w dwóch mutacjach -
bez gadżetu w cenie 5,99 zł oraz z płytą DVD z filmem "Obserwator"
w cenie 9,90 zł.
Numer jest promowany w serwisach internetowych należących do PMPG
SA - Korba.pl, Sport24.pl, Kulisy.pl, Bulvar.pl, Ukaraj.pl,
Machina.pl, Film.com.pl.
Średnia sprzedaż ogółem "?Dlaczego" w okresie od stycznia do maja br. wyniosła 28 535 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: '?Dlaczego' z nową szatą graficzną i logo