„Dobre Rady” wyprzedziły „Świat Kobiety”. Tylko „Olivia” na plusie
W styczniu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Olivia”, a najwięcej stracił „Świat Kobiety”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2016 roku wyniosła 300 076 egz. W porównaniu do stycznia 2015 roku zmniejszyła się ona o 16,93 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Z trzeciej na drugą lokatę awansowały „Dobre Rady” (Grupa Burda). Wynik tego miesięcznika uplasował się na poziomie 265 256 egz., po jednak spadku o 16,36 proc.
Natomiast na ostatnią pozycję podium spadł „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 30,93 proc. do 244 598 egz.
Jedynym wzrostem sprzedaży pochwalić się mogła „Olivia” (Wydawnictwo Bauer), która w rankingu awansowała z miejsca ostatniego na przedostatnie. Jej wynik zwiększył się o 5,31 proc. do 150 038 egz.
Wirtualnemedia.pl |
styczeń |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie |
459 877 |
300 076 |
300 076 |
434 414 |
361 240 |
361 240 |
Dobre Rady |
476 250 |
295 256 |
265 256 |
480 000 |
317 131 |
317 131 |
Świat Kobiety |
409 839 |
244 598 |
244 598 |
444 773 |
354 134 |
354 134 |
Poradnik Domowy |
297 750 |
206 030 |
206 030 |
396 830 |
263 523 |
263 523 |
Claudia |
323 440 |
205 135 |
175 135 |
314 238 |
195 595 |
195 595 |
Olivia |
229 843 |
150 038 |
150 038 |
224 957 |
142 477 |
142 477 |
Cała Ty |
196 500 |
120 098 |
120 098 |
240 000 |
144 818 |
144 818 |
W styczniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych, wynoszącym 18,61 proc., pochwalić się mogła „Olivia”. W tym ujęciu najwięcej stracił natomiast „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska) - było to 24,54 proc.
Wirtualnemedia.pl |
miesiąc |
|||||
ZKDP |
styczeń 2016 |
grudzień 2015 |
||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie |
459 877 |
300 076 |
300 076 |
469 784 |
314 476 |
314 476 |
Dobre Rady |
476 250 |
295 256 |
265 256 |
436 000 |
335 696 |
310 696 |
Świat Kobiety |
409 839 |
244 598 |
244 598 |
444 869 |
293 962 |
293 962 |
Poradnik Domowy |
297 750 |
206 030 |
206 030 |
349 200 |
273 016 |
273 016 |
Claudia |
323 440 |
205 135 |
175 135 |
320 875 |
202 282 |
172 282 |
Olivia |
229 843 |
150 038 |
150 038 |
234 961 |
126 495 |
126 495 |
Cała Ty |
196 500 |
120 098 |
120 098 |
210 000 |
141 309 |
141 309 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Dobre Rady” wyprzedziły „Świat Kobiety”. Tylko „Olivia” na plusie