SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Dobre Rady” z odświeżoną zawartością i wyższą ceną

Od wydania sierpniowego, który ukazuje się 2 lipca br., miesięcznik „Dobre Rady” (Grupa Burda) zyska odmienioną zawartość i większą objętość, będzie się też ukazywać wraz z książeczką kulinarną. Wzrośnie również cena pisma.

W ramach zmian w „Dobrych Radach” poszerzone zostaną działy mody i urody. W magazynie będzie też więcej tematów poświęconych zagadnieniom dotyczącym stylu życia i kuchni.  Jego objętość wzrośnie o około 16 stron - sierpniowe wydanie będzie mieć ich 108.

Od tego numeru magazyn dostępny będą co miesiąc z książeczką kulinarną. Będzie ona dodawana do części nakładu „Dobrych Rad”, a wersja ta kosztować będzie 4,99 zł.

- Mutacja z książeczką kulinarną to odpowiedź na potrzeby czytelniczek o znacznie większą  ilość inspiracyjnych przepisów - wyjaśnia w rozmowie z Wirtulanemedia.pl Urszula Wilk, dyrektor wydawnicza pisma.

Wzrośnie również cena podstawowej wersji „Dobrych Rad” (bez dodatku), która od sierpniowego numeru kosztować będzie 1,95 zł.

- Przeprowadziliśmy badania wrażliwości cenowej, które pokazały, że cena którą czytelniczki w grupie komercyjnej „Dobrych Rad” są skłonne zapłacić za produkt jest znacznie wyższa. Od wydania majowego podnieśliśmy cenę nieznacznie: z 1,50 na 1,70 zł i wyniki sprzedaży tego wydania okazały się wyższe od poprzedniego i od przyjętych założeń. Teraz proponując czytelniczkom więcej treści dostosowaliśmy cenę do produktu - mówi nam Wilk.

Sierpniowe wydanie pisma ukaże się w nakładzie 515 tys. egz. Wspiera je kampania reklamowa realizowana w telewizji (m.in. Filmbox, kanały CBS, FOX), radiu (m.in. Radio ZET, Radiu ZET Chilli, Radio ZET Gold, Radio Plus, Antyradio), prasie („Gala”, „Claudia”, „Moje Gotowanie”, „Mój Piękny Ogród”, „Burda”, „Przyślij Przepis”), internecie (Kobieta.pl, Mojegotowanie.pl, Przyslijprzepis.pl, Burda.pl), w sieci kin Helios oraz na nośnikach zewnętrznych w Warszawie, aglomeracji katowickiej, Wrocławiu i Poznaniu.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Dobrych Rad” w I kwartale br. uplasowała się na poziomie 357 019 egz. (zobacz wyniki wszystkich miesięczników poradnikowych).

Dołącz do dyskusji: „Dobre Rady” z odświeżoną zawartością i wyższą ceną

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl