DPG wydała magazyn dla marki Coccodrillo
Agencja custom publishing Direct Publishing Group przygotowała półrocznik dla firmy CDRL prowadzącej sklepy z odzieżą dziecięcą pod marką Coccodrillo. Pierwszy numer magazynu zatytułowanego "Koko" trafił do klientów sieci w połowie lutego.
W półroczniku znaleźć można porady psychologów, lekarzy pediatrów oraz innych specjalistów, przepisy kulinarne, wywiady ze znanymi osobami na temat wychowywania dzieci, a także gry i zabawy edukacyjne. W liczącym 50 stron piśmie drukowane są także sesje zdjęciowe prezentujące ubrania sprzedawane w sklepach. Redaktorem naczelnym pierwszego wydania "Koko" jest Agata Godlewska.
Magazyn w nakładzie 50 tys. nakładu dodawany jest do zakupów dokonywanych przez klientów sklepów Coccodrillo. - Z czasem rozważać będziemy także zmianę systemu dystrybucji. Chcielibyśmy, by "Koko" było dostępne również w innych miejscach i trafiało do osób, które wcześniej nie miały kontaktu z marką - mówi Mieczysław Andersz, dyrektor w CDRL.
Dołącz do dyskusji: DPG wydała magazyn dla marki Coccodrillo