Droższe reklamy w stacjach Grupy RMF, o 3,8 proc. w RMF FM
Grupa RMF udostępniła cenniki reklamowe swoich stacji i pakietów na okres jesienny. Poszczególne oferty drożeją średnio od 2,5 do 4,3 proc.
W nowym cenniku RMF FM reklamy są średnio o 3,8 proc. droższe niż w cenniku wiosennym, w RMF Maxxx o 4,3 proc., a w RMF Classic o 2,5 proc. Grupa RMF tłumaczy te podwyżki rosnącą słuchalnością rozgłośni.
W efekcie zdrożeją też stawki w pakietach reklamowych: w RMF 3D o 3,7 proc., w RMF na Maxxxa o 3,9 proc., a w RMF z Klasą o 3,6 proc. (w porównaniu z cennikiem wiosennym).
Nowe cenniki będą obowiązywać od 1 września do 4 stycznia przyszłego roku.
Według danych Radio Track, w I połowie br. średni udział RMF FM w czasie słuchania rozgłośni radiowych wynosił 23,9 proc., RMF Maxxx - 3,3 proc., a RMF Classic - 1 proc. (zobacz wyniki wszystkich stacji).
Dołącz do dyskusji: Droższe reklamy w stacjach Grupy RMF, o 3,8 proc. w RMF FM