Duże zmiany na rynku radiowym w Lublinie
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od września do listopada 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Lublinie.
Na pozycję lidera - z miejsca szóstego - awansowało RMF FM (z 7,9 proc. do 14,5 proc. udziału). Drugie miejsce zajęła Trójka (spadek z 13,1 proc. do 13,0 proc.).
Na ostatnią lokatę podium - z miejsca czwartego - awansowało Radio ZET (z 10,7 proc. do 11,5 proc.). Na czwarte miejsce - z piątego - awansowały Złote Przeboje Puls (z 8,9 proc. do 10,8 proc.).
Lublin |
wrzesień 2012 : listopad 2012 |
wrzesień 2013 : listopad 2013 |
Radio RMF FM |
7,9% |
14,5% |
Trójka |
13,1% |
13,0% |
Radio ZET |
10,7% |
11,5% |
Radio Złote Przeboje Puls 95,6 FM (Lublin) |
8,9% |
10,8% |
Jedynka |
15,1% |
9,7% |
Radio ESKA (Lublin) |
11,1% |
9,7% |
Radio Eska Rock |
7,7% |
6,9% |
Polskie Radio Lublin |
7,6% |
6,2% |
Radio Freee (Lublin) |
6,3% |
6,1% |
Radio Maryja |
4,5% |
2,8% |
Radio RMF Classic (sieć: 18 częstotliwości) / badane od 10.2010 |
2,4% |
2,3% |
Czwórka |
0,4% |
1,2% |
Dwójka |
1,5% |
1,1% |
Radio TOK FM |
0,1% |
1,0% |
Akademickie Radio Centrum (Lublin) |
1,2% |
0,5% |
Radio eR 87,9 FM (Lublin) |
0,3% |
0,4% |
N= |
452 |
506 |
Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.
Dołącz do dyskusji: Duże zmiany na rynku radiowym w Lublinie