Duży spadek sprzedaży 'Logo', zyskuje 'CKM' i 'Forbes'
Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn w maju 2009 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), a największą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes" (Axel Springer Polska).
Sprzedaż ogółem "CKM-u" w maju br. wyniosła 79 479 egz. i była o 5 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął magazyn "Men's Health"
(Motor-Presse Polska), który sprzedał się w ilości 60 582 egz.
(spadek o 10 proc.). Dopiero na pozycji czwartej znalazł się
"Playboy" (Marquard Media Polska), którego
sprzedaż w porównaniu do maja 2008 r. spadła o 9 proc. i wyniosła
53 004 egz.
maj |
||
|
2009 |
2008 |
ZKDP |
Sprzedaż ogółem |
|
CKM | 79 479 | 74 958 |
Men's Health | 60 582 | 65 114 |
Logo | 56 986 | 92 435 |
Playboy | 53 004 | 58 792 |
2009 |
||
|
maj |
kwiecień |
ZKDP |
Sprzedaż ogółem |
|
CKM | 79 479 | 61 852 |
Men's Health | 60 582 | 60 501 |
Logo | 56 986 | 57 704 |
Playboy | 53 004 | 50 910 |
W maju br. będący liderem sprzedaży wśród miesięczników
biznesowych "Forbes" rozszedł się w nakładzie wynoszącym
41 248 egz., zyskując 4 proc. w stosunku do analogicznego miesiąca
2008 roku.
maj |
||
|
2009 |
2008 |
ZKDP |
Sprzedaż ogółem |
|
Forbes | 41 248 | 39 676 |
Businessman.pl | 20 685 | - |
Porównując dane miesiąc do miesiąca wzrost spadek sprzedaży
odnotował tylko "Forbes".
2009 |
||
|
maj |
kwiecień |
ZKDP |
Sprzedaż ogółem |
|
Forbes | 41 248 | 37 817 |
Businessman.pl | 20 685 | 21 282 |
Dołącz do dyskusji: Duży spadek sprzedaży 'Logo', zyskuje 'CKM' i 'Forbes'