SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Duży spadek sprzedaży 'Logo', zyskuje 'CKM' i 'Forbes'

Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn w maju 2009 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), a największą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes" (Axel Springer Polska).

Sprzedaż ogółem "CKM-u" w maju br. wyniosła 79 479 egz. i była o 5 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął magazyn "Men's Health" (Motor-Presse Polska), który sprzedał się w ilości 60 582 egz. (spadek o 10 proc.). Dopiero na pozycji czwartej znalazł się "Playboy" (Marquard Media Polska), którego sprzedaż w porównaniu do maja 2008 r. spadła o 9 proc. i wyniosła 53 004 egz.

maj


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

CKM 79 479 74 958
Men's Health 60 582 65 114
Logo 56 986 92 435
Playboy 53 004 58 792


2009


maj

kwiecień

ZKDP

Sprzedaż ogółem

CKM 79 479 61 852
Men's Health 60 582 60 501
Logo 56 986 57 704
Playboy 53 004 50 910


W maju br. będący liderem sprzedaży wśród miesięczników biznesowych "Forbes" rozszedł się w nakładzie wynoszącym 41 248 egz., zyskując 4 proc. w stosunku do analogicznego miesiąca 2008 roku.

maj


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Forbes 41 248 39 676
Businessman.pl 20 685 -

Porównując dane miesiąc do miesiąca wzrost spadek sprzedaży odnotował tylko "Forbes".

2009


maj

kwiecień

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Forbes 41 248 37 817
Businessman.pl 20 685 21 282

Dołącz do dyskusji: Duży spadek sprzedaży 'Logo', zyskuje 'CKM' i 'Forbes'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl