SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Duży wzrost słuchalności RMF FM wśród dyrektorów i prezesów, Jedynka spadła na 11. miejsce

Wśród dyrektorów i prezesów najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową w okresie od stycznia do października br. było RMF FM. Stacja ta zanotowała największy wzrost udziału, z kolei na przeciwnym biegunie znalazła się Jedynka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział RMF FM pod względem słuchania wśród wyższej kadry zarządzającej w okresie od stycznia do października 2019 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 26,7 proc. Względem poprzedniego roku zwiększył się on o 5,9 pkt. proc. - wynika z danych Radio Track Kantar Polska, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajęło Radio ZET z udziałem na poziomie 11,4 proc., po spadku o 0,8 pkt. proc.

Na podium znalazła się jeszcze Trójka, której udział w rynku zmniejszył się o 0,5 pkt. proc. do 8,7 proc.

Zdecydowanie największy spadek odnotowała Jedynka, która w zestawieniu spadła z szóstej na jedenastą lokatę. Jej wynik zmalał o 3,2 pkt. proc. do 2,8 proc.

Liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od sierpnia do października 2019 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM. Z kolei wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski.

Dołącz do dyskusji: Duży wzrost słuchalności RMF FM wśród dyrektorów i prezesów, Jedynka spadła na 11. miejsce

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Otto
Kiedy robimy zjazd dyrektoruw oddziałuw, słuchamy tylko Jedynki. Tą samą stację większość ma w samochodach jako domyślną, a to chyba lepsza informacja niż jakaś tam deklaracja przez telefon.
0 0
odpowiedź
User
Byku kotek
Rmf wymiata
0 0
odpowiedź
User
Kraku
Jakie kadry, taka stacja pierwszego wyboru niestety.
RMF to prosty przekaz dla prostych ludzi. Bez kreatywnych treści, które zmuszają do myślenia. Taki samograj
0 0
odpowiedź