Dzieci i nastolatki oglądają więcej wideo online niż dorośli
W kwietniu dzieci obejrzały więcej klipów wideo w sieci i przeznaczyły na to więcej czasu niż użytkownicy powyżej 18. roku życia.
Z danych firmy badawczej Nielsen Online wynika, że amerykańskie dzieci w wieku od 2 do 11 lat obejrzały średnio 51 klipów wideo online i przeznaczyły na nie 118 minut, a w przypadku nastolatków w wieku od 12 do 17 lat średnia wyniosła 74 klipy i 132 minuty - informuje serwis Marketing Charts.
Tymczasem internauci powyżej 18. roku życia obejrzeli w kwietniu średnio 44 filmiki w sieci, na które poświęcili 99 minut.
Najpopularniejszym serwisem wideo online w każdej ze wspomnianych grup był należący do Google YouTube. Przyciągnął on w kwietniu 4,1 miliona amerykańskich dzieci w wieku od 2 do 11 lat oraz 8,9 miliona nastolatków w wieku od 12 do 17 lat.
W sumie w kwietniu serwisy wideo online odwiedziło 119,6 miliona amerykańskich internautów - o 3,7 procenta więcej niż w marcu. Na jednego użytkownika przypadły 64 klipy i 143 minuty poświęcone na oglądanie wideo online (odpowiednio o 5,3 i 4 procent więcej niż w marcu).
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Dzieci i nastolatki oglądają więcej wideo online niż dorośli