SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Dzień Dobry TVN' wygrywa z 'Pytaniem na śniadanie'

'Dzień Dobry TVN' w sezonie jesiennym ogląda więcej widzów niż 'Pytanie na śniadanie'. Liderem wśród magazynów śniadaniowych pozostaje 'Kawa czy herbata' - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Program 'Kawa czy Herbata?' między 31 sierpnia a 12 października br. oglądało średnio 601 tys. widzów, zapewniając Jedynce 28,5 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 25,86 proc. w grupie 16-49. Program zyskał widzów w porównaniu do analogicznego okresu przed rokiem.

kawaczyherbata

kawanasniadanie

'Dzień Dobry TVN', emitowane ponownie po wakacyjnej przerwie od 7 września, oglądało średnio 561 tys. widzów przy udziale w rynku wynoszącym 16,75 proc. Morning show TVN zyskał widzów w stosunku do 2008 r., ale stracił udziały w rynku.

dziendobrywrzesien

gcvbcvb


Weekendowe wydania porannego programu TVN śledziło średnio milion widzów przy udziale w rynku na poziomie 16 proc.

weekendtvndzien

tvnnnn

'Pytanie na śniadanie' w TVP 2 oglądało średnio 508 tys. widzów. To nieznacznie mniej niż w analogicznym okresie przed rokiem. To nieznacznie mniej niż w analogicznym okresie przed rokiem. Udziały wyniosły odpowiednio 15,24 i 12,3 proc. ( 4+ i 16-49).

pytanienasniadananie

pytaniefgfg

Dołącz do dyskusji: 'Dzień Dobry TVN' wygrywa z 'Pytaniem na śniadanie'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl