SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

E-commerce Insights: sprawdzone rozwiązania od najlepszych

Jeśli prowadzisz działania e-commerce to z pewnością wiesz, jak bardzo dynamiczna jest ta branża. Co chwila następują zmiany prawne, powstają rozbudowane narzędzia, a firmy oferują coraz to nowe rozwiązania. Tylko jak w gąszczu tego wszystkiego znaleźć coś, co będzie naprawdę działać? I jak korzystać z tego z sensem, nie błądząc po omacku?

GetResponse, polski dostawca usług online marketingowych i marketing automation, wychodzi naprzeciw wszystkim wątpliwościom i e-commercowym zapytaniom. Marka zamyka właśnie roadshow ResponseCon 2017, które wieńczy wyjątkowym spotkaniem w Warszawie, poświęconym w całości branży e-commerce.

Finalny przystanek na trasie ResponseCon
14 listopada w Centrum Konferencyjnym Kopernik w Warszawie odbędzie się E-commerce Insights – jednodniowe spotkanie skierowane do pasjonatów i profesjonalistów branży online.

Podczas konferencji swoim doświadczeniem podzielą się reprezentanci takich marek jak m.in. Google, Carrefour czy Bluerank. Prelegenci omówią z uczestnikami konkretne case studies, wskażą najskuteczniejsze rozwiązania digitalowe oraz wyjaśnią, jak sklepy online samodzielnie mogą przejść przez proces przygotowania do RODO.

W trakcie konferencji będziemy rozmawiać o tym, co teraz ważne w e-commerce: od zmian RODO, przez trendy na 2018 rok, po szukanie inspiracji wspólnie z twórcami projektu ‘Legendy Polskie Allegro’. - mówi Natalia Paczóska, Head of Marketing GetResponse Polska. Ale E-commerce Insights to nie tylko teoria: nasi prelegenci to sami praktycy e-commerce. Uczestnicy będą mogli również odbyć indywidualne konsultacje z ekspertami, którzy krok po kroku pokażą, jak z pomocą odpowiednich narzędzi usprawnić realizacje strategii sklepów online.

Nie tylko dla wielkich e-sklepów
Konferencja nie jest skierowana wyłącznie do największych marek z ogromnymi budżetami. Wprost przeciwnie – prelegenci w dużej mierze skupią się na rozwiązaniach dla małych i średnich sklepów oraz podpowiedzą, jakich błędów warto unikać już od samego początku działalności.

Zdecydowanie najbardziej irytującym dla klientów rozwiązaniem w zakresie personalizacji w e-commerce jest… zła presonalizacja. – mówi Kubilay Sengun, Dyrektor Generalny Insider w Polsce, jeden z prelegentów E-commerce Insights. - W najnowszym sondażu Adobe z czerwca 2017 roku, 34% ankietowanych odpowiedziało, że rekomendacje przedmiotów, które ich nie interesują są najbardziej denerwującym sposobem personalizacji w mailingu. A sama jej idea polega przecież na budowie dobrej relacji pomiędzy klientem a marką.

Jednym z podstawowych rozwiązań dla małych e-commerców jest współpraca z mniej popularnymi, ale lepiej dopasowanymi do marki influencerami. W pakiecie otrzymujemy wtedy: zasięg w grupie docelowej zainteresowanej danym temat, jej wysokie zaangażowanie i listy remarketingowe. Kolejnym krokiem są działania ukierunkowane bezpośrednio na wsparcie sprzedaży. Podczas konferencji przedstawię przykłady z różnych kategorii i pokażę, jak jeszcze można wykorzystać YouTube w działaniach online. - dodaje Kamil Bolek z LifeTube, ekspert E-commerce Insights.

Ostatni dzwonek
E-commerce Insights to spotkanie dla wszystkich, którzy chcą być na bieżąco z najnowszymi trendami i e-technologiami. Dostępne są jeszcze ostatnie bilety na wydarzenie, a ze szczegółowym cennikiem i programem konferencji można zapoznać się na stronie wydarzenia. Klienci GetResponse mogą liczyć na 50% zniżki.