SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

E-sklepy z odzieżą i kosmetykami najbardziej kobiecymi serwisami w polskim internecie

Na niektórych serwisach z damską odzieżą i kosmetykami kobiety stanowią 83-93 proc. wszystkich użytkowników z naszego kraju, a najbardziej zdominowane przez internautki są strony Beglossy.pl i Mango.com. Natomiast na największych portalach przewaga kobiet lub mężczyzn rzadko przekracza 10 pkt proc.

W e-sklepie z kosmetykami Beglossy.pl kobiety stanowiły w czerwcu br. 93,1 proc. wśród 233,9 tys. użytkowników, a w serwisie Mango.com oferującym odzież (także dla mężczyzn i dzieci) - 91 proc. ze 188,4 tys. odwiedzających - wynika z danych Megapanelu PBI/Gemius opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. Są to dwie witryny najbardziej zdominowane w Polsce przez internautki - na kolejnych stronach z zestawienia udział kobiet wynosi 83-87 proc.

Wśród dalszych stron najwięcej jest e-sklepów z odzieżą i dodatkami dla kobiet (Brey.pl, Pakamera.pl, Modbis.pl, Guiosque.pl), są też drogerie internetowe Nocanka.pl i Superpharm.pl. Listę uzupełniają serwis Gurbacka.pl o zdrowym jedzeniu i e-sklep zoologiczny Krakvet.pl.

Zaznaczmy, że wszystkie serwisy e-commerce’owe z kategorii odzieżowej odwiedziło w czerwcu 8,49 mln polskich internautów, a kobiety stanowiły 61,7 proc. z nich. Strony dotyczące kosmetyków miały 1,98 mln odwiedzających, w tym 67,1 proc. kobiet.

Serwisy z największym udziałem kobiet wśród użytkowników

(Megapanel PBI/Gemius, czerwiec 2015) WIRTUALNEMEDIA.PL

serwis

użytkownicy (real users)

zasięg

odsetek kobiet

beglossy.pl

233 956

1,85%

93,09%

mango.com

188 415

1,49%

91,02%

nocanka.pl

225 633

1,78%

87,35%

krakvet.pl

140 152

1,11%

86,39%

pakamera.pl

134 779

1,06%

85,25%

brey.pl

282 736

2,23%

84,83%

gurbacka.pl

245 721

1,94%

84,23%

superpharm.pl

151 269

1,19%

83,69%

quiosque.pl

213 458

1,68%

83,04%

modbis.pl

178 332

1,41%

83,03%


Na 20 najpopularniejszych serwisach udział kobiet i mężczyzn wśród polskich użytkowników jest dość wyrównany. Największa nierównowaga jest w przypadku Blogspot.com, gdzie kobiety w czerwcu stanowiły 58,2 proc. odwiedzających. Z kolei mężczyźni najbardziej przeważali na Money.pl i Adobe.com. stanowiąc odpowiednio 55,7 proc. i 55,6 proc. wszystkich użytkowników.

Najmniejsza, minimalna, różnica między odsetkiem kobiet i mężczyzn wśród polskich użytkowników jest na YouTubie, a niewiele większe dysproporcje (poniżej 1 pkt proc.) - na Interii i Fakt.pl.

Udział kobiet i mężczyzn wśród użytkowników najpopularniejszych serwisów

(Megapanel PBI/Gemius, czerwiec 2015) WIRTUALNEMEDIA.PL

serwis

użytkownicy (real users)

odsetek kobiet

odsetek mężczyzn

google.pl

23 109 942

51,03%

48,97%

facebook.com

20 108 168

51,87%

48,13%

youtube.com

18 702 425

50,04%

49,96%

google.com

16 782 060

50,61%

49,39%

onet.pl

15 452 880

51,51%

48,49%

allegro.pl

14 018 538

49,66%

50,34%

wp.pl

13 216 300

49,43%

50,57%

wikipedia.org

10 894 745

50,86%

49,14%

mozilla.org

10 734 758

51,91%

48,09%

interia.pl

9 950 029

50,38%

49,62%

olx.pl

9 275 494

51,02%

48,98%

gazeta.pl

8 902 364

51,46%

48,54%

blogspot.com

7 515 013

58,19%

41,81%

ceneo.pl

6 807 698

48,96%

51,04%

cda.pl

5 894 769

49,09%

50,91%

money.pl

5 719 567

44,26%

55,74%

fakt.pl

5 672 408

50,26%

49,74%

orange.pl

5 383 600

54,58%

45,42%

filmweb.pl

5 140 928

54,37%

45,63%

adobe.com

4 952 339

44,39%

55,61%

Dołącz do dyskusji: E-sklepy z odzieżą i kosmetykami najbardziej kobiecymi serwisami w polskim internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl