Eden Springs: Obudź swoje możliwości
Eden Springs, dostawca wody źródlanej w 18,9-litrowych opakowaniach do biur i domów, kontynuuje działania marketingowe dla marki Eden.
Na początku lipca ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Hasło reklamowe kampanii brzmi "Obudź swoje możliwości".
15-sekundowy spot emitowany jest między innymi w TVP1, TVP2, TVN 24 i TV Biznes. Firma kieruje przekaz do wszystkich osób decydujących o dostawach wody do biura: właścicieli firm, prezesów i dyrektorów.
- Celem naszej kampanii jest dotarcie z informacją do pracodawców i uświadomienie im, jak ważne jest zapewnienie odpowiednich warunków pracy zatrudnionym osobom poprzez dostęp do świeżej wody źródlanej - mówi Beata Pronobis, Marketing Manager Eden Springs. - Przekaz jest spójny z misją firmy i zainaugurowaną w zeszłym roku kampanią edukacyjną "Dobre samopoczucie w pracy".
Pierwsza część kampanii reklamowej wystartowała w maju bieżącego roku i miała zasięg ogólnopolski. Oprócz spotów reklamowych, obejmowała działania outdoroowe, internetowe oraz kampanię prasową w takich tytułach jak ", "Newsweek", "Gazeta Prawna", "Office Word", "Nowy Przemysł".
Kampania została przygotowana we współpracy z agencją reklamową Arip, która jest odpowiedzialna za kreację, oraz z domem mediowym Zenith Optimedia, który zaplanował i zakupił media.
Dołącz do dyskusji: Eden Springs: Obudź swoje możliwości