Edipresse utworzyło biuro reklamy dla 'Pani Domu'
Wydawnictwo Edipresse Polska utworzyło biuro reklamy dla tytułów zakupionych od Marquard Media Polska, czyli tygodnika "Pani Domu" oraz miesięczników "Cienie i Blaski" oraz "Sekrety Serca".
Jego dyrektorem została Małgorzata Pędzich, dotychczas kierująca biurem reklamy miesięcznika "Dom & Wnętrze", a wicedyrektorem - Beata Okrój-Rozbiewska, do tej pory wiceszefowa biura reklamy dwutygodnika "Przyjaciółka".
W skład zespołu weszły trzy osoby pracujące na stanowiskach specjalistów ds. reklamy: Sylwia Kosmalska i Dominika Szczypkowska (obie dotychczas w biurze reklamy "Mamo to ja") oraz Alina Makulec (do tej pory w "Pani Domu" w Marquard Media Polska).
Na stanowisko dyrektora biura reklamy magazynu "Dom&Wnętrze" awansowała związana z tym tytułem Alicja Matuszewska, zaś funkcję zastępcy dyrektora biura reklamy dwutygodnika "Przyjaciółka" objęła Anna Mijakowska z miesięcznika "Vita".
Za promocję "Pani Domu", "Cieni i Blasków" oraz "Sekretów Serca" odpowiada zespół pracujący dla "Przyjaciółki", "Vity" i pozostałych tytułów true stories Edipresse, w którego skład wchodzą: Agnieszka Łubiarz (jest dyrektorem zespołu) Magdalena Kotowska i Marta Całuch.
Dołącz do dyskusji: Edipresse utworzyło biuro reklamy dla 'Pani Domu'