SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Edipresse utworzyło biuro reklamy dla 'Pani Domu'

Wydawnictwo Edipresse Polska utworzyło biuro reklamy dla tytułów zakupionych od Marquard Media Polska, czyli tygodnika "Pani Domu" oraz miesięczników "Cienie i Blaski" oraz "Sekrety Serca".

Jego dyrektorem została Małgorzata Pędzich, dotychczas kierująca biurem reklamy miesięcznika "Dom & Wnętrze", a wicedyrektorem - Beata Okrój-Rozbiewska, do tej pory wiceszefowa biura reklamy dwutygodnika "Przyjaciółka".

W skład zespołu weszły trzy osoby pracujące na stanowiskach specjalistów ds. reklamy: Sylwia Kosmalska i Dominika Szczypkowska (obie dotychczas w biurze reklamy "Mamo to ja") oraz Alina Makulec (do tej pory w "Pani Domu" w Marquard Media Polska).

Na stanowisko dyrektora biura reklamy magazynu "Dom&Wnętrze" awansowała związana z tym tytułem Alicja Matuszewska, zaś funkcję zastępcy dyrektora biura reklamy dwutygodnika "Przyjaciółka" objęła Anna Mijakowska z miesięcznika "Vita".

Za promocję "Pani Domu", "Cieni i Blasków" oraz "Sekretów Serca" odpowiada zespół pracujący dla "Przyjaciółki", "Vity" i pozostałych tytułów true stories Edipresse, w którego skład wchodzą: Agnieszka Łubiarz (jest dyrektorem zespołu) Magdalena Kotowska i Marta Całuch.

Dołącz do dyskusji: Edipresse utworzyło biuro reklamy dla 'Pani Domu'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl