SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Edipresse z nowymi społecznościami dla kobiet

Wydawnictwo Edipresse Polska uruchomiło właśnie portal społecznościowy dla kobiet Ja.w.Polki.pl oraz trzy nowe serwisy internetowe.

Ja.w.Polki to serwis, który umożliwia założenie osobistego profilu w domenie Polki.pl i oferuje rozbudowane narzędzia społecznościowe, m.in. dając szansę budowania kręgu znajomych, pokazywania zdjęć dzieci, publikacji chmury tagów pokazujących zainteresowania, marki ulubionych produktów czy wakacyjne miejsca. Na stronie będą się odbywać comiesięczne konkursy, nagradzające najbardziej aktywne internautki. Swoje indywidualne profile w domenie Polki.pl posiada już blisko 100 tys. kobiet, dotychczas aktywnych na forach dyskusyjnych serwisów Polki.pl i Mamacafe.pl oraz w serwisie Babyonline.pl.

jawpolki

- Edipresse to wydawnictwo, które specjalizuje się w segmencie kobiecym. Znamy się na tym i dlatego w ten segment się angażujemy, także z projektami internetowymi - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Trybalski, dyrektor działu on-line w Edipresse.

Kilka dni temu Edipresse uruchomiło trzy serwisy typu "Pytania i odpowiedzi", w których użytkownicy mogą zadawać pytania, a inni użytkownicy oraz eksperci odpowiadać na nie. Serwisy AbcKarmienia.pl (karmienie piersią i butelką), ZdrowyBobas.pl (dbanie o zdrowie dziecka) i Uroda.pl (moda i uroda) są zintegrowane z prywatnymi profilami internautek, pozwalając m.in. na pełną interakcję pomiędzy użytkownikami, śledzenie zadawanych pytań, udzielanie odpowiedzi i głosowanie na najlepsze rady.

- Nasz nowy serwis społecznościowy i serwisy "Pytań i odpowiedzi" to krok w kierunku czynnego zachęcenia blisko 700 tysięcy kobiet, które do nas zaglądają każdego miesiąca do aktywnego współtworzenia treści i współpracy z redakcją - tłumaczy Karolina Stępczyńska, redaktor naczelna serwisów internetowych Edipresse. Do końca roku mają zostać uruchomione także nowe funkcjonalności pozwalające na współtworzenie z internautami treści do serwisów Polki.pl i Babyonline.pl, a w lipcu ruszy także kobieca platforma blogowa, serwis fotograficzny i platforma wideoo.

- Coraz więcej klientów przekonuje się, że reklama w internecie jest efektywna. Klientów trzeba przekonywać dobrą i atrakcyjną ofertą. A nam się to udaje i dlatego cały czas poszerzamy portfolio klientów - dodaje Trybalski.

Promocja nowych serwisów internetowych Edipresse obejmie tytuły prasowe wydawnictwa, takie jak m.in. "Uroda", "HOT", "Viva!", "Party", "Przyjaciółka", "Vita", "Mamo, to ja", "Twoje Dziecko", "Twój Maluszek", "Przedszkolak" oraz witryny Polki.pl i Babyonline.pl

Nowe serwisy Edipresse wykonała krakowska firma Vaiolabs.

Dołącz do dyskusji: Edipresse z nowymi społecznościami dla kobiet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl