"Email zawsze z Tobą" w kampanii Nokia E75 (wideo)
W telewizji, internecie i prasie ruszyła kampanie reklamowa telefonu Nokia E75. Akcja promuje przede wszystkim dostępne w nim usługi emailowe.
Startująca właśnie kampania telefonu Nokia E75 podkreśla, że dostępna w nim opcja pozwala na automatyczne dostarczanie na niego emaila. W przekazie zawarta jest informacja, że w promowanym modelu można odbierać prywatne i służbowe wiadomości elektroniczne z różnych kont pocztowych. Kampania pod hasłem "Email zawsze z Tobą" skierowana jest do środowisk biznesowych.
Akcja obejmuje telewizję (TVN, TVN CNBC), prasę (m.in. Businessman.pl, Harvard Business Review Polska) i internet (m.in. Wirtualna Polska, Onet i Interia).
Adaptację kampanii - zaplanowanej do końca czerwca - opracowała agencja reklamowa JWT Warszawa, banery internetowe przygotowała agencja interaktywna K2, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: "Email zawsze z Tobą" w kampanii Nokia E75 (wideo)