Eska TV podwoiła widownię i wpływy z reklam
Od początku roku kanał Eska TV ogląda średnio 35 tys. osób, o 115 proc. więcej niż rok wcześniej. Natomiast wpływy reklamowe muzycznej stacji wzrosły o 100 proc. Hitem kanału jest program „Eska TV News”.
Średnia widownia telewizja Eska TV w okresie od 1 stycznia do 8 sierpnia 2013 roku wyniosła 35 tys. osób. Przełożyło się to na 0,57 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 0,96 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej oglądalność muzycznej stacji wzrosła o 114,71 proc. Wówczas jej średnia widownia wynosiła 16 tys. osób, a jej udział plasował się odpowiednio na poziomie 0,27 proc. oraz 0,48 proc.
Eska TV |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
||
Okres |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
01-01-2012 - 08-08-2012 |
16 175 |
0,27% |
11 971 |
0,48% |
01-01-2013 - 08-08-2013 |
34 730 |
0,57% |
23 894 |
0,96% |
Warto dodać, że w lipcu br. średnia widownia minutowa Eski TV wynosiła jeszcze więcej, bo 44 tys. osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 0,85 proc. oraz 1,38 proc. (więcej na ten temat). W tym samym miesiącu udział tej stacji wśród kanałów z naziemnej telewizji cyfrowej wynosił 1,68 proc., co dawało jej 14. miejsce w zestawieniu (poznaj szczegóły).
W rankingu pięciu topowych programów muzycznej stacji najwięcej widzów w bieżącym roku zgromadził program „Eska TV News”, który obejrzało 196 tys. osób. Drugie miejsce zajęło pasmo „Co się słucha” z oglądalnością na poziomie 189 tys. widzów.
Top 5 programów |
Wszyscy 4+ |
|||
Program |
Data |
Start |
AMR |
SHR % |
ESKA TV NEWS /PROG.MUZ.POL./ |
25-05-2013 |
12:09 |
196 349 |
2,90% |
CO SIE SLUCHA /PROG.MUZ.POL./ |
25-05-2013 |
13:08 |
188 867 |
2,55% |
TELEDYSKI |
05-01-2013 |
12:19 |
177 776 |
2,13% |
FEJSLISTA /TELEDYSKI/ |
13-07-2013 |
18:01 |
151 983 |
1,65% |
DANCE CHART /PROG.ROZR.MUZ.POL./ |
23-03-2013 |
10:07 |
149 320 |
1,82% |
Z danych cennikowych wynika, że wpływy reklamowe Eski TV w okresie od 1 stycznia do 8 sierpnia br. wyniosły 192,6 mln zł. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. wzrosły one o 100,47 proc., czyli o 96,5 mln zł (dane bez rabatów).
Okres |
Wpływy (zł) |
01-01-2012 - 08-08-2012 |
96 077 015 |
01-01-2013 - 08-08-2013 |
192 602 700 |
Dołącz do dyskusji: Eska TV podwoiła widownię i wpływy z reklam