Eurowag klientem Lightscape
Agencja Lightscape rozpoczęła współpracę z firmą technologiczną Eurowag. Agencja aktywnie wspiera markę w obszarze komunikacji PR oraz media relations na polskim rynku. Współpracuje ściśle z czeską agencją PRAM, która koordynuje międzynarodową komunikację Grupy.
Przez ostatnie 6 lat firma Lightscape odpowiadała za działania medialne dla Grupy Inelo – polskiej marki z obszaru technologii dla transportu ciężkiego, w ramach której realizowała komunikację PR, a także projekty marketingowe dla Inelo oraz marki OCRK. Pod koniec 2022 roku Eurowag kupił 100 proc. udziału Inelo, a w 2024 roku wybrał agencję Lightscape do prowadzenia działań PR na polskim rynku.
- Współpraca z Eurowag obejmuje budowanie relacji z mediami, szczególnie z obszaru transportu, technologii i biznesu, usługi z zakresu digital PR, w tym PR produktowy oraz działania ukierunkowane na budowanie pozycji eksperta i czołowego speakera w branży TSL. Cieszymy się, że możemy realizować działania również dla Eurowag i wykorzystywać nasze know how zdobyte w tej branży – komentuje Paulina Kunicka, project management director w agencji Lightscape, która nadzoruje działania dla całej Grupy.
Zespół odpowiedzialny za współpracę z Eurowag specjalizuje się w obsłudze klientów z branży technologicznej i transportowej, a w jego skład wchodzą m.in. Karolina Góral, senior account executive oraz Aleksandra Kolińska, junior account executive.
Dołącz do dyskusji: Eurowag klientem Lightscape