Ewa Chodakowska ofiarą fałszywej reklamy środka odchudzającego. „Ktoś wykorzystuje mój wizerunek”
Trenerka fitness Ewa Chodakowska poinformowała na Instagramie, że nieznana firma wykorzystała jej wizerunek do stworzenia fałszywej reklamy środka odchudzającego. Bazuje ona na fałszywym wywiadzie. Chodakowska zapowiada kroki prawne.
Chodakowska poinformowała na Instagramie, że nieznana firma wykorzystała jej wizerunek, by zareklamować napój Choco Lite mający rzekomo służyć odchudzaniu. Trenerka zapewnia, że nie ma nic wspólnego z tą marką.
- Ktoś się znowu pode mnie podszywa i wykorzystuje mój wizerunek, sprzedając jakieś gó**o, jakieś środki przyśpieszające spalanie. Nie wierzę w żadne takie produkty, w żadne takie suplementy, jestem absolutnie temu przeciwna. To nie ma nic wspólnego z moją filozofią. Bardzo sprytnie to reklamują. Jest pod to podpięty mój wywiad, a raczej rozmowa, która nigdy nie miała miejsca (zamieszczona rzekomo na serwisie Glamour.pl - przyp. red.). To jest zagranie poniżej pasa. Uważam to za totalne nieudacznictwo życiowe, żeby oszukiwać, żeby nie mieć pomysłu na siebie. Dziadostwo totalne, ale tych gnoi to nie rusza, zatem nie ma co dywagować na ten temat - stwierdziła Chodakowska w instagramowej relacji, zapewniając, że podejmie kroki prawne przeciwko firmie stojącej za reklamą.
Joanna Getka-Kaczor, manager Ewy Chodakowskiej, w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl zapewnia, że szczegóły zapowiadanego pozwu ujawni w środę, po powrocie z krótkiego urlopu.
Chodakowska nie jest jedyną znana osobą, która padła ofiarą firm przygotowujących fake’owe reklamy w internecie. W sierpniu br. nieznana firma wykorzystała bezprawnie w sieci wizerunek Zygmunta Solorza i logo „Pulsu Biznesu” w fałszywym tekście, reklamującym kryptowaluty. Gazeta ostrzegała czytelników przed takimi tekstami, a Polsat poinformował, że rozważa kroki prawne. Wcześniej w fałszywych reklamach krypto walut wykorzystano m.in. wizerunki gwiazd TVN i Kulczyk Foundation.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Ewa Chodakowska jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych osób w mediach społecznościowych. Z badania HealthWave, zrealizowanego przez agencję Wavemaker (GroupM) wynika, że Polacy wymieniają jej nazwisko najczęściej jako autorytet w kwestiach zdrowotnych. Jest także uznawana za drugą najbardziej wpływową kobietą polskiego internetu, zaraz za Anną Lewandowską.
W ub.r. spółka Bebio, której właścicielami jest Ewa Chodakowska i jej mąż Eleftherios Kavoukis, zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 34,7 proc. do 13,3 mln zł oraz zysku netto z 11,43 do 5,55 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Ewa Chodakowska ofiarą fałszywej reklamy środka odchudzającego. „Ktoś wykorzystuje mój wizerunek”