Feeders Agency dla marki Lipton Ice Tea
Lipton Ice Tea wystartowała z letnią kampanią kierowaną do generacji Zet i młodych konsumentów. Za kreacje i koncept odpowiada Feeders Agency.
W ramach kampanii “Lipton Ice Tea - Na ratunek lata!” zaplanowany jest konkurs ogólnopolski, spot z influencerami, niestandardowe działania w przestrzeni miejskiej czy współprace partnerskie m.in. z McDonald’s (zestawy z napojem w promocyjnej cenie) i Lisek.app (dostarczanie zakupów na plaże).
Kampania “Lipton Ice Tea - Na ratunek lata!” i konkurs ogólnopolski potrwają do końca sierpnia. Feeders Agency, zaproszona przez Lipton Ice Tea do współpracy przy kampanii, odpowiada za koncept kreatywny i przygotowanie materiałów do kampanii na rynek polski oraz dobór influencerów.
Spot powstał we współpracy produkcyjnej z Letemknow Sequence. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.
Dołącz do dyskusji: Feeders Agency dla marki Lipton Ice Tea