Fielmann w kampanii świętuje jubileusz
Marka Fielmann obchodzi 25. urodziny obecności na rynku polskim. Z tej okazji zaprosiła do współpracy ilustratorkę, Kingę Offert, która stworzyła motyw przewodni obchodów. Na jego kanwie powstały murale w Gdańsku, Poznaniu i Warszawie. Dodatkowo trwa aktywacja promocyjna dla klientów i komunikacja w kanałach digital, social media, POSM, InMall OOH i radio, realizowana przez Chapter1.
- Główny motyw kampanii odpowiada na hasło „A Ty, co chcesz zobaczyć?” – tłumaczy artystka – Przedstawia on grupę ludzi, w której każda osoba posiada jakiś artefakt jednoznacznie wskazujący na jej zainteresowania lub pasje. Przyglądając się postaciom dokładniej, widzimy w szkłach ich okularów ilustracje, które uzupełniają przekaz całej grafiki. To rysunki symbolicznie przedstawiające ich marzenia czy cele, które każdy bohater chce i może zrealizować dzięki okularom od Fielmann.
Jubileuszowa aktywacja zachęca ona do zakupu okularów korekcyjnych z urodzinowym rabatem -25 proc., a także do dzielenia się specjalnym voucherem zniżkowym (o tej samej wartości) ze znajomymi. Dodatkowo na klientów czekają upominki z fragmentami ilustracji Kingi Offert.
Poszczególne elementy motywu zostały również wykorzystane w całej zaprojektowanej i prowadzonej przez Chapter1 komunikacji, m.in. na specjalnym landing page’u, w kampanii digitalowej, social mediach. Celem działań jest zachęcenie jak najszerszej i różnorodnej grupy osób do skorzystania z urodzinowej oferty Fielmann.
Motywy jubileuszowe można zobaczyć w przestrzeni miejskiej Poznania, Gdańska i Warszawy. Powstały tam trzy murale według projektu Kingi Offert.
Dołącz do dyskusji: Fielmann w kampanii świętuje jubileusz