SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Firmowe ewolucje” oglądało 440 tys. widzów. TVP1 przegrała z konkurencją

Prowadzony przez Macieja Orłosia program „Firmowe ewolucje” oglądało średnio 437 tys. widzów. TVP1 w paśmie emisji cyklu przegrała walkę ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 1,2 mln zł.

Cykl „Firmowe ewolucje” nadawany był w TVP1 w środy ok. godz. 22.15, w okresie od 23 września do 2 grudnia br. Średnia oglądalność programu wyniosła 437 tys. widzów przy udziale na poziomie 4,05 proc. w grupie 4+ i 3,58 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek audycji nadany 7 października br. Obejrzało go 605 tys. osób.

Trzy topowe odcinki

Firmowe ewolucje

Wszyscy 4+

Data

AMR

SHR%

07-10-2015

605 226

5,26%

14-10-2015

561 134

5,19%

28-10-2015

545 535

5,17%

TVP1 w paśmie emisji „Firmowych ewolucji” przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie był TVN, emitujący wówczas gł. filmy fabularne, którego udział wyniósł 9,73 proc. Drugie miejsce zajęła TVP2 (filmy; 8,59 proc. udziału), a trzeci wśród tzw. „wielkiej czwórki” był Polsat (gł. „Rinke za kratami”, a także filmy; 8,18 proc.).

Natomiast w grupie komercyjnej TVN też był pierwszy, drugi był Polsat, zaś trzecie miejsce zajęła Dwójka.

Oglądalność cyklu na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVN

1 051 312

9,73%

12,58%

TVP2

927 711

8,59%

7,49%

Polsat

883 609

8,18%

11,53%

TVP1 - Firmowe ewolucje

437 239

4,05%

3,58%

Wpływy reklamowe z edycji „Firmowych ewolucji” wyniosły 1,2 mln zł.

„Firmowe ewolucje” to cykl skierowany do przedsiębiorców. W programie prezentowanie były małe i średnie przedsiębiorstwa z różnych dziedzin, które nie do końca dobrze radzą sobie z rozwojem biznesu, a eksperci przedstawiali im rozwiązania. 10-odcinkowy format prowadził Maciej Orłoś, a był on realizowany we współpracy z Bankiem Zachodnim WBK.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w listopadzie br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wyniósł 13,18 proc.

Dołącz do dyskusji: „Firmowe ewolucje” oglądało 440 tys. widzów. TVP1 przegrała z konkurencją

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zdzisiek M.
Powodem przegranej "Firmowych ewolucji" ze wszystkimi innymi stacjami w tej samej porze, jest tzw. casting error a po polsku błąd obsadowy prowadzącego. I tyle. Sapienti Sat. MO= człowiek przezroczysty.
0 0
odpowiedź
User
Nie zgoda
Fatalna realizacja , bez pomysłu reżyserskiego. Estetyka lat 70 , brak logiki programowej , sztuczne sytuacje aż boli. Długo Bank teraz nie wejdzie w podobny sponsoring z TVP. Makabra od 1 do ostatniego odcinka. Pewnie robiła to jakaś zasłużona redaktor od koncertu życzeń. Puśćcie tu jakiś film szkoda pasma na taki CHŁAM.
0 0
odpowiedź
User
basia
To prawda , bez pomysłu reżyserskiego , bez prowadzenia bohatera , bez pomysłu na cykl. Tak -daliśmy kasę a oni zrobili , fatalnie zresztą . Długo nie wejdziemy z TVP w produkcję i wszystkim odradzamy!
0 0
odpowiedź