SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Fujitsu uruchomiło markę biznesową Uvance, odświeża identyfikację wizualną

Fujitsu uruchomiło Fujitsu Uvance - nową, globalną markę biznesową, proponującą rozwiązania z zakresu transformacji cyfrowej, wspierające ideę zrównoważonego rozwoju. Wraz z tą zmianą marka zaprezentowała również odświeżoną identyfikację wizualną.

U genezy słowa „Uvance”, będącego połączeniem angielskich określeń „universal” i „advance”, leży koncepcja działania tak, aby wszystkie rzeczy rozwijały się w zrównoważonym kierunku. Pokazuje ono zaangażowanie Fujitsu w „budowanie nowych możliwości poprzez łączenie ludzi, technologii i pomysłów, tworząc bardziej zrównoważony świat, w którym każdy może realizować swoje wizje” - wyjaśniono w komunikacie prasowym.

Fujitsu Uvance będzie odgrywać istotną rolę w rozwijaniu działalności biznesowej Fujitsu na siedmiu kluczowych poziomach. Cztery z nich to międzybranżowe, wertykalne obszary, które odnoszą się do wizji świata i możliwych problemów społecznych obecnie i w przyszłości: „Zrównoważona produkcja”, „Doświadczenie konsumenckie”, „Zdrowe życie” i „Zaufanie społeczne”.

Uzupełnianie tych wertykalnych obszarów, tworzenie przestrzeni do gromadzenia danych, budowania synergii między aplikacjami i wykonywania analiz to funkcja trzech kolejnych obszarów działania, zdefiniowanych jako: „Cyfrowe zmiany”, „Aplikacje biznesowe” i „Hybrydowe IT”.

Fujitsu odświeża identyfikację wizualną

Wraz z marką Uvance, Fujitsu prezentuje swoim klientom również odświeżoną identyfikację wizualną. Dążenie do ciągłej transformacji i wspierania zrównoważonego rozwoju znalazło swój wyraz w umieszczeniu logo nieskończoności na pierwszym planie — dzięki dynamicznym, płynnym konturom znak symbolizuje zaangażowanie Fujitsu w odnawiającą siłę transformacji i cykl zrównoważonego rozwoju przynoszący wartość klientom, społeczeństwu i środowisku.

 

Podkreślając tę zmianę, firma Fujitsu przemianowała swoją „Fujitsu Kawasaki Tower” w Japonii na „Fujitsu Uvance Kawasaki Tower”. Jest ona „żywym laboratorium”, które pokazuje rzeczywisty potencjał technologii takich jak biometria, analiza obrazu i innych, które odegrają w przyszłości rolę w rozwijaniu siedmiu kluczowych obszarów działalności firmy.

Dołącz do dyskusji: Fujitsu uruchomiło markę biznesową Uvance, odświeża identyfikację wizualną

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl